dns_paard schreef:Zonder vallen geen goede ruiter werd mij altijd gezegd
bij mij werd dat ook altijd gezegd en ook dat je pas een goede ruiter bent als je er 12x zowiezo bent afgevallen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Cahill schreef:Het is ook niet dat ik er aan twijfel of je nou wel of geen goede ruiter bent als je van je paard valt. Zoals ik al zei, ik heb menig bok uitgezeten. Waar het mij omgaat zijn de mensen langs de kant die je beoordelen en dat vind ik er niet eerlijk aan.
)
Nou kan dit ook iets over ezels en stenen zeggen, maar als je het doorbijter-type bent en je neemt nog wel eens een risico, dan gak je ook wel eens plat op je snufferd ja. Ik heb nog nooit het idee gehad dat ik daar een slechte ruiter van ben geworden.......
Maar heb nooit weer gehoord dat ik niet kon rijden
Mijn andere paard ben ik (bijna) nog nooit afgevallen!
maar dan stopt mijn pony en kukel ik er zo voorover af.. half in slowmotion. nu zegt mijn vader: als ik iets doe doe ik het goed.. als ik val val ik meteen 5 keer, als ik een balk eraf spring spring ik de hele hindernis omver. als ik een wp heb (héél lang op geprobeerd) heb ik in een keer 189 punten 
rosanne94 schreef:ONZIN.
Ik vind dit juist moedig, het feit dat je eraf valt en er dan weer opstapt, dan zet je toch weer een grote stap vind ik..
Ik vind het slecht als je van je paard af STAPT (en dit zie ik helaas wel eens bij mensen die met hun dressuur paarden op het strand gaan, denken dat ze geweldig rijden en er dan afgaan omdat hun paard wat heter wordt) omdat hij vervelend doet, want dan verlies je van je paard, en laat je je kennen, als je erop blijft zitten en er af valt omdat het gewoon lastig is om te blijven zitten vind ik dat je knapper bezig bent!
Ik vind het respectloos als je dus iemand zomaar een stempel geeft als diegene eraf valt, ik heb daar respect voor.