Hoe vaak les

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Dressagegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-10 23:35

ik ga denk echt dit topic verlaten voel me zo aso met mijn lessen! :'). Ahum ik krijg les van
1x grand prix amazone Marlies van Baalen
1x Intermediare 1 amazone zelfde niveau als Marlies
1x van een ZZ-Licht / ZZ-Zwaar amazone

pfhoeh nu voel ik me nog verwender! _O-

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-10 23:37

melissaxx94 schreef:
ik ga denk echt dit topic verlaten voel me zo aso met mijn lessen! :'). Ahum ik krijg les van
1x grand prix amazone Marlies van Baalen
1x Intermediare 1 amazone zelfde niveau als Marlies
1x van een ZZ-Licht / ZZ-Zwaar amazone

pfhoeh nu voel ik me nog verwender! _O-

Als je wedstrijdresultaten er dan maar naar zijn...anders is het weggegooid geld voor je ouders :o

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-10 23:38

melissaxx94 schreef:
Nies_ schreef:
Oh Melis, ik lees je bericht weer verkeerd _O-

Ik heb het over die mensen die 5-6-7 keer in de week lessen, vind dat jij ook veel lest, maar niet non-stop :')

Ben jij niet blond soms >;) Whaha! _O-. Daarom reageerde ik ook al niet want ik snapte het al niet! _O-

jawel _O-

Ik heb werkelijk geen idee welk niveau m'n instructrice gereden heeft :') Minstens ZZ, dat weet ik in ieder geval wel.

Dressagegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-10 23:38

Haha ja normaal gesproken ben ik meestal altijd wel 1e of in elk geval bij de 1e 3 ;) Alleen nu heb ik een jong paard maar dat is dan nog wat onwennig maar dat vinden ze ook niet erg als ik van de winter maar wel weer gewoon mee rij in de prijzen enzo! ;).

judith__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-10 23:49

jeetje wat veel:O

geen een dag tijd voor ontspanning in het bos, of eeen lekker vrije dag:O vind het echt veel te veel,

1 a 2 keer per week les

Azmodania

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 10:45

voor mij 1x per week les

Ik heb naar mijn gevoel die tijd nodig om de geleerde dingen te bevestigen.
Nu al ben ik soms maar halverwege mijn huiswerk als we alweer een week verder zijn.
Dan nog vind ik het wel nuttig om te lessen om zo bijgestuurd te worden als dat nodig is.
Alvast die eerste helft nakijken, zeg maar.

Als ik door omstandigheden weinig tot niks aan mijn huiswerk heb kunnen doen, slaan we een les over.
Ik vind het belangrijk om de dingen uit de les echt te leren, zodat je de volgende les daarop voort kan bouwen.

xMelissaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 10:47

ik kan niet meer dan 2 keer in de 5 weken lessen
ouders..
moet het ook allemaal zelf betalen en dan hou ik niks over

_Evelien

Re: Hoe vaak les

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 10:50

Voor mij elke zaterdag les, en als ze niet kan lesgeven of ik een keer niet kan dan sla ik het een week over.

Queelens

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 17:33

Ik les 1x per week, dressuurles (van een halfuur, maar loopt vaak uit tot ruim 3 kwartier :') )
en doe daarvan nu 1x per maand springles voor de afwisseling :j

Heb het wel nodig 1x per week :j

Heb gewoon 1 vaste instructrise welk niveau ze rijd weet ik niet zeker ZZ _O-
Heeft alleen nu een 3 jarige dus daar kan/mag ze nog niet mee starten ;)

en ik las hier discussie over de prijs e.d.
Maar ik denk dat de prijs niet altijd iets zegt over de kwaliteit van de lessen.
Ik betaal 14 euro voor een half uur en ik heb er een geweldige instructrise aan.

Ze weet precies wat wel en niet kan bij mijn paard, ze kent 'm als de beste (ze had paard die precies op de mijne leek) en ze sleept mij en m'n paard werkelijk waar overal doorheen, ze staat altijd voor je klaar, gaat graag mee op concour e.d.
Ik heb weleens voor 'n keertje bij 'n andere instructrise gelest maar dat was totaal geen succes bij m'n paard :n
En bij deze loopt die super :j

Elise95

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 20:13

1x dressuur
1x dresuur prive les van dezelfde als de normale dresuur., maar 1 van de 4 keer inplaats van dressuur springprivé les van een springinstructeur.
1x springen

Abiola

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 21:11

Twee keer per week een half uur dressuur les. Peerd is nog jong, dus we doen rustig aan. In de toekomst gaat het naartwee keer drie kwartier en dan een uur.

eejvaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-10 21:19

2 x per week dressuurles: 1 x privé en 1 x in groep
af en toe springles (:

marshmellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-10 11:12

Heb elke woensdag prive dressuur les, en elke donderdag springles op de ponyclub.

Tassie1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 11:30

ik had altijd 1x in de week prive les maar ze stond ook bij mij op stal dus kwam ook wel eens kijken als ik aan het rijden was en dan hielp ze me ook wel eens .

Pikeur

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-10 11:31

Ik heb mijn paard sinds oktober en heb gisteren mijn eerste les gehad
Op mijn vorige stal toen ik mijn paard net had hielp de staleigenaar me weleens maar daar heb ik niet zo superlang gestaan, qua begeleiding mis ik ze wel maar een bak vol hindernissen was voor mij niet echt ideaal omdat ik ook dressuurproeven wil oefenen

nicky_rilana

Woonplaats: eerst werden we gebombardeerd en nu gaan we die mensen helpen, raar dorp woon ik

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-10 14:50

op maandag heb ik prive les van een lichte tour ruiter
dinsdag heb ik club maar dat is mee voor de gezelligheid dan les
op woensdag heb ik springles van iemand die vroeger tegen al die bekende heeft gesprongen
donderdag heeft ze vrij
vrijdag heb ik club dat is het zelfde verhaal als dinsdag
zaterdag ga ik werken voor mijn les en die krijg ik dan soms, dat is dan van mijn prive lesgever
ze op zondag heb is wedstrijd of ze heeft weer vrij
ik heb wel vaak les maar op de club is het al niet zo goed.

xShanty

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-10 14:55

1x per week 45 min privéles dressuur.
Maakt mij geen hol uit wat zij rijd, ze geeft me gewoon supergoed les. Iedereen kan zien dat we enorm veel vooruit zijn gegaan sinds we van haar les hebben. (Overigens maakt zij binnenkort de overstap naar het ZZ-licht met 1 van haar paarden, maar als ze M reed of gereden had had ik haar net zo goed gevonden.)

Soms heb ik 2x per week les, als ik nog even wat wil bijspijkeren oid.

Daarnaast heb ik 1x per week crosstraining.

Ik hoef echt geen elke dag les, wil ook eens voor mezelf kunnen rijden. Heb ook nog eens 1 of 2 dagen van het weekend wedstrijd, dus blijven er sowieso nog maar 2-3 dagen over om zelf te rijden.

3daissje3

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-10 17:16

De eigenaar van mijn verzorgpaarden geeft les, dus meestal als ik er op zit krijg is aanwijzingen. Als dalijk me verzorgpony is ingereden ga ik echt lessen...

jepsica

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-10 17:43

1 keer in de week 3 kwartier prive les van een lichte tour amazone.
1 keer in de week groepsles met ongeveer 4 personen van dezelfde instructrise.

Ashley__

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-10 17:47

Op dit moment les ik niet ivm een verhuizing en ik druk was met school. Rij nu ook bijna niet...

Maar daarvoor leste ik altijd 1xpw privé (van oud grand-prix ruiter en internationaal jurylid) en 1xpw les op de club.

Straks als we eenmaal gesettled zijn op ons nieuwe plekje zal het wel weer zoiets worden :j

RenWaBl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-10 17:50

Ik heb nu 1 x in de week les van de club, dus een groepsles. Alleen met deze instructeur heb ik niet zo'n goede klik. :)
Ook heb ik 1 x in de week les van een privé instructeur en dit klikt super goed. :D
En ten slotte heb ik vanaf aanstaande week ook nog 1 x per week een springles van de enige echte Rob Janssen. :P :D

Aminola

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 00:12

Ik heb maar 1x in de 2 weken les, en dan een uurtje. Mijn instructrice legt zo goed uit dat ik 2 weken vooruit kan! Dan kan ik die 2 weken goed oefenen, zodat ik het na 2 weken kan laten zien, en we (meestal) met iets nieuws verder kunnen oefenen!

indultia

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-10 09:29

1x in de week 45 min tot 1 uur privé les. Dit vind ik ook wel zat, heb de rest van de week altijd weer genoeg info gehad om zelf aan te werken.

Kirstennn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-10 22:47

Normaal gezien 2x in de week les.

Waarvan 1x groepsles & 1x priveles.
deze sluiten best lekker op elkaar af. En wil graag zelf huiswerk hebben om mee bezig te zijn! ;)

Kyno

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-10 22:59

Ik heb 1x per week een half uur longeerles.
Heb ook nog maar een jonge pony van bijna 3,5 jaar.
We doen het lekker rustig aan.

Naast de les longeer ik haar nog 2x per week 20 minuten en doen we 2x per week grondwerk gedurende 15 tot 30 minuten. De andere 2 dagen van de week is ze lekker vrij en poets ik haar alleen.

Ik ben van plan om straks te blijven bij een half uur les per week. Dus ook wanneer ik rij.

Misschien handig op te merken dat ik geen wedstrijdambities heb dus dat het wellicht anders ligt bij mensen die serieus gaan dressuren/springen/etc.