Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
maaikedewit schreef:Ik heb vandaag geprobeert om haar zonder spelen enz. naar beneden te rijden, maar jullie hebben idd gelijk!
Het ging veel beter, ze ontspanden meer en ik kreeg echt iets in mijn handen!
Yvonniej schreef:maaikedewit schreef:Ik heb vandaag geprobeert om haar zonder spelen enz. naar beneden te rijden, maar jullie hebben idd gelijk!
een van de weinige bokkers die naar hand van advies het een keer gaat proberen.
Ik rijd ook als optie 2, ik ben heel erg van het licht maken en meegeven.
mynique schreef:Het paard wat ik rij wordt als optie 1 gereden, zo leer ik hem ook rijden in de les. Daar hou ik ontzettende pijn in mijn lijf aan over.
Ik probeer hem dan zoals optie 2 te rijden waardoor meneer denkt dag.....ik loop met mijn kop lekker omhoog. Hij is het natuurlijk niet gewend. Wel jammer.....maar ja daar heb je mee te maken als je paarden van andere rijdt.
maaikedewit schreef:Ik heb vandaag geprobeert om haar zonder spelen enz. naar beneden te rijden, maar jullie hebben idd gelijk!
laetitia schreef:maaikedewit schreef:Ik heb vandaag geprobeert om haar zonder spelen enz. naar beneden te rijden, maar jullie hebben idd gelijk!
Wow Maaike wat gaaf om te lezen!! Voel je ook dat hoe meer jij ontspant, je paard ook meer ontspant? En hoe losser jij in je lijf wordt, hoe losser je paard ook wordt! Eerste keer dat ik dit mocht ervaren was ik helemaal in de wolken!
Heel veel succes met je paardje en vooral ook veel plezier