Net zoals houding, zit en hulpen van de ruiter.Dus niet door de jury er op geschreven maar door de F.E.I goedgekeurd
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
pharagirlke schreef:Professor: en dat komt van de persoon die sinds 5 pagina's nog niets anders gedaan heeft dan mij persoonlijk aan te spreken ipv te reageren op de inhoud van mijn berichten, iets te onderbouwen of mijn (en anderen hun) vragen te beantwoorden? Straf.
pharagirlke schreef:Neen, Rollkur is niet laag diep rond, Rollkur is hardhandig de kin op de borst strekken. LDR is met zachte hand en laag, rond en iets achter de loodlijn, vnl om hem rond te houden en niet naar dat voorwaarts neerwaartse te gaan. Maar hij hoort wel voldoende lengte in de hals te hebben en de achterhand er bij te houden. En die laatste twee ontbreken vrijwel altijd bij rollkur.
LDR is ook niet zo van "nou laten we vandaag es LDR gaan rijden". LDR is een kwestie van maanden opbouwen.
FaberSmid schreef:Zoals Mevrouw Grunsven ldr rijdt is het ook rollkur en hyperflexi. wat voor een naam je die manier van rijden ook zal noemen bij dat soort ruiters die ten koste van paarden rijden.
en dan ZEKER gezien de lichamelijke prestaties die deze paarden neer moeten zetten.........

FaberSmid schreef:Ook tegen de regels van de fei, welke regels past u nog meer toe?
Onzin dat de martelmethodes de paarden ten goede komen, feit is en blijft dat het ten koste van de paarden gaat. Waar u blijkbaar deel aan neemt.
Heeft u de boeken van en over de uitvinder gelezen?