Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Arabesk schreef:Dan zou dressuur de énige sport zijn waarbij een staaf ijzer in de mond noodzakelijk is om een paard goed te laten bewegen
Bij springen en endurance en ook TREC kan het al zonder die staaf ijzer.
Hinke schreef:Kijk, iemand die zelf ervaring met bitloos rijden heeft. Rij je nu alleen nog maar met bit?
Twiggy2008 schreef:Tja, als het dan allemaal zo ontzettend beroerd geweest zou zijn, dan vraag ik me af waarom ze het door gaan zetten.... Iemand daar een idee over? (Vast wel
!!!)
Hinke schreef:Eh wat denk je. Ik ben niet tegen bitloos rijden, zeker niet. Heb er zelf overigens nog sterk over nagedacht om een marylot crosslink te kopen. Voor buitenritten welteverstaan. Dressuur rijden zonder bit mag je van mij ook doen hoor, ik zou het alleen niet zelf doen. En ik vind het ook niet onbegrijpelijk dat het niet toegestaan wordt op normale dressuurwedstrijden.
Ik word vooral zo moe van die bitloosgoeroes. En van mensen die dingen roepen terwijl ze niet weten waar ze het over hebben. En nu ga ik slapen
Arabesk schreef:Ja op een ander forum stond dat dameszadels gewoon toegestaan zijn. Net als boomloze zadels, daar zijn ook geen aparte categoriën voor.
Volgens mij gaan ze bitloos gewoon bij de reguliere wedstrijden doen, dat las ik dacht ik ergens, weet bron even niet meer.
Hinke schreef:@Estherhegt: LolBen nu wel benieuwd over welke mensen dit gaat, is er een filmpje van?
Arabesk schreef:EstherHegt schreef:Ja en zie jij dat als een zuiver goede gang? Ik zou Frans aanraden dat weg te halen het is een blamage.
Heb jij ergens een filmpje gezien van hem óp Jack?
Lovely schreef: