Ilja000 schreef:kazary schreef:Ja de rustige paarden van de handelaar. De dooie knollen zoals ze daar genoemd worden. (zonder neerbuigend te willen zijn)
Maar lees de post van Kiwiko eens door en antwoord daar eens op.
Ik heb het ook al eerder geschreven, maar daar komt weinig antwoord op.
Ilja, dan weet jij dondersgoed dat je de dooie knollen van de handel inzet in de lessen, niet de wildebrassen, want dan ben je over een jaar alleen nog maar handelsstal, met een slechte naam erbij.
Kazary, I rest my case. Wij komen elkaar niet tegemoet. Ik blijf van mening dat er maneges zijn die er positiever aan toe zijn dan jij beweert en jij niet. Klaar. Live a happy life.
Het paard van mijn ava sprong internationaal en was Z dressuur.......... en liep op woensdag middag in de beginners kinderles een uur mee, al snurkend en snorkelend... met opengesperde neusgaten en de aders er dik op....... Maargoed het paard was zo enorm eerlijk dat zolang er een beginnend kindje op zat je dat gerust kon doen........ een wat meer gevorderde ruiter of een wat oudere ruiter was vragen om ongelukken.....
Dus ik snap heel goed wat je zegt en ondanks dat hij een dag in de week een stap/draf lesje meeliep was het niet een manegepaard, want dan hadden er echt ongelukken gebeurd

Moet je als gevorderde ruiter ook van alle disciplines op de hoogte zijn? Dus heeeeel hoog springen, heeeeel veeeel slidingstops maken, heeeel goed dressuur rijden ala Anky,heeel goed als een natural horseman met je paard over de hei huppelen omdat die je als leider ziet en graag bij je is? enz. enz. Of hebben we het over maar 1 discipline, dat zou toch wat weinig zijn.