Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
LoveLeandro schreef:heb ik mijn benen dan op 5 voor 1?
11:00 - 13:00 ? (zie profiel en foto's pagina 118)
Rhodos schreef:@Aimee: waar basseer je mijn klemmende bovenbenen op? Ik heb een ontspanningsprobleem, dus zeg niet dat je geen gelijk hebt maar ben wel benieuwd hoe jij het van de foto afleest, ik zie het zo 1,2,3 niet.
Rhodos schreef:Corrigeer me als ik het mis heb, Goofy.
Rhodos schreef:@Aimee: Ik ben het niet met je eens. Ik span nml mijn rechterbeen veel meer omdat ik die ook graag in dezelfde houding wil hebben als mijn linkerbeen, die ligt nml vanzelf zo.
Misschien nog een extra toevoeging die wellicht niet op de foto te zien is. Ik heb de 'kromheid' dat ik mijn rechterheup naar achter draai (ofwel mijn linker naar voor). Ik krijg het ook nog niet voor elkaar om mijn heupen gelijk te krijgen. Dit is iets heeeel frusterends in mijn houding. In mijn beleving zit daar het verschil in mijn beenligging.
LoveLeandro schreef:haha, en leandro vind ik echt breed (al is het een pony).
ik ging er laatst zonder zadel opzitten, en liet mijn benen hangen, ik kon met mijn onderbenen echt niet bij zijn buik komen!
ik heb nog nooit op zo'n dikkerd zonder zadel gereden
zit echt voor geen meter, ga ik niet vaak meer doen.
Qimm schreef:Bij een dun paard heb je dat probleem ook hoorAls ik op Garinka mijn been los laat hangen zit er ook enorm veel ruimte tussen mijn kuit en haar buik.