Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Hermelientje schreef:En als vroeger alles zo goed was dan had Ernest van Loon zijn stukjes niet hoeven schrijven. Over aangesnoerde neusriemen gesproken, die foto in Ruiters en Rechters toont wel een kampioen van het aansnoeren.
Professor schreef:Humor mag waarschijnlijk niet?
Ze komt bij mij over als een moedertje wat steeds weer iedereen op de vingers tikt, en dat zo slim (duitse slim) dat niemand het erg vind. Helaas kan ik dat niet en leer dat ook niet meer en wil dat niet.
Onderbouwen tja, weet niet Josef Neckermann had toen geld en dat had John Swaab ook door zijn toenmalige huwelijk, maar Josef Neckermann haalde de top en een John Swaab niet die reed alleen maar mee op paarden die kant en klaar waren.
Dus alles is relatief.
Electra63 schreef:Hermelien heeft anders duidelijke, goed onderbouwde berichten. Zij is duidelijk een "fan" van de britse dressuurruiters, zonder daarbij andere internationale dressuurruiters af te katten. Ik weet dat zij een Spaans paard heeft, maar toch kat zij niet de KWPN-ers af. Ik, en vele andere meelezers lezen graag de fijne berichten van Hermelien. In tegenstelling tot de brrichten van sommige andere posters. Ik wilde dat meer bokkers zo "open-minded" waren als Hermelien. Dat zou de sfeer en de discussies ten goede komen!!
Gini schreef:Hermelien bezit de kunst van het retorisch spreken. Zij heeft de lezer op haar hand. Je kan daar dan tegenin gaan door persoonlijk te worden en lacherig te doen over de persoon in kwestie of je kan ook je sprekerstalent naar boven halen en goede onderbouwde, duidelijke teksten neertypen.
loriene schreef:Mensen mensen......jullie zitten wel heel erg ver weg van het onderwerp van dit topic.
Erg leerzaam is dit allemaal niet.
Dochter heeft een paar dagen geleden voor het eerst een wissel met de E pony gesprongen.Pony pikte het best wel goed op.
Zal volgende week proberen om het te filmen.
Gini schreef:Een vliegende wissel is synoniem voor changement.
loriene schreef:Correctie...Ze heeft een vliegende galopwisseling gesprongen.
horseyfries schreef:Belgische proeven: vliegende galopwissel.
Het is doodnormaal Nederlands en het wordt tijd dat iemand die zich Professor durft te noemen zich inspant voor die titel en zichzelf bijschoolt in de meer recente terminologie.....