Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
horseyfries schreef:Het knikken was gisteren een stuk minder dan in de Special, daar hadden ze dat erger mogen afstraffen. Verder reed hij zijn oefeningen stuk voor stuk erg goed, wat een hoop punten oplevert. In zijn overgangen tussen de oefeningen in zit inderdaad nog een stuk werk maar dat neemt niet weg dat hij wel de tweede plaats verdiende omdat er simpelweg niemand anders beter was. Tenslotte was dit de Kür op muziek en als je kijkt naar de optelsom van rijtechnisch én kur dan was hij de terechte tweede.
Ik zou niet weten wie daar anders had moeten staan, Isabell had Satchmo ook lang niet zo goed aan het lopen als eergisteren en de kür van Warum Nicht paste niet goed bij Satchmo.
Mireille1970 schreef:Paardentango schreef:Nou, die schimmel met Heike is een leuke combinatie vind ik wel hoor.
Maar dat geldt voor Anky en Salinero ook, het plaatje is o.k. en Isabelle vind ik ook een plezier om naar te kijken.
Maar kippenvel, nee sinds een tijdje niet meer zo nee. Het plaatje is o.k.
Schimmel met Heike????????? Wat heb jij gedronken hahahahahahahahaha.......... Heb je wel Aken gekeken? haha
Aimee schreef:Wil je beweren dat Elvis met een fijne aanleuning liep dan?![]()
Nee.... Elvis is vreselijk stug in de kaak, Bonaparte niet. Heel correct gereden, fijn om naar te kijken, niet spectaculair. Ook de kür niet.... ik denk dat Elvis hoger scoorde vanwege betere artistieke cijfers en over de benen is ie beter dan Bonaparte. Het gereden zijn echter....
horseyfries schreef:Waarom haal je toch telkens weer Elvis hierbij? Daar ging het toch niet om? Het is niet omdat Elvis slecht liep, Bonaparte in de Kür ineens zo'n geweldig fijne aanleuning en lossigheid had?
Hij was gewoon superstrak in de kür, fijn om naar te kijken is dat bij mij dan niet.
Tyrza schreef:Die van Heike had teveel (stugge) oprichting. Echt jammer, want ik vind het een goed paard. Het zag er op een gegeven heel geforceerd uit, ondanks dat de oortjes erop stonden.
Mireille1970 schreef:Bonaparte was ook heel kijkerig... en daardoor gespannen strak...
Tja misschien toch anders gaan trainen met het dier?
horseyfries schreef:In de Grand Prix zag je wat hij werkelijk kan. Jammer dat je dat beeld bij hen maar zelden zo ziet, meestal ziet het er toch erg geforceerd uit.
Mireille1970 schreef:Bonaparte was ook heel kijkerig... en daardoor gespannen strak...
Tja misschien toch anders gaan trainen met het dier?
Goofy44 schreef:Is dat een nieuwe dressuur oefening of een grapje met foto's door Astrid A. ?