Pearlss schreef:En toch mijn paard 158 ik 95 kilo 24 jaar rij er al 10 jaar op nooit problemen met rug nek en benen
en de oudste en gezondste op stal.
Net ook weer lekker gereden samen met de dunnere meiden op hun paarden.
En was de enige die geen probleem met zijn paard had en lekker kon genieten paard ook enige die er plezier in had.
Ik vind dat je per paard moet kijken ik kan niet op ieder paard klaar weet ik ook wel.
Maar je moet niet alles en iedereen om1 kam scheren.
Foto's liegen niet!! dierenarts liegt niet mijn paard liegt niet. alle mensen (kenners) liegen niet.
Lees hier weer dat vele been problemen hebben door zwaarte van de mens nou ja ijn 24 jarige niet! en ook niet in de rug en ook niet in de nek nergens (foto's) ze zou op alles goed gekeurd worden.
En ik heb er niet voor gekozen zwaar te zijn ik hou veel vocht vast heb een hele langzame stof wisseling
Mijn eten is erg gezond ochtend netjes yoghurt met musli middag 3 boterhammen en appel en peer
avond vlees aardappels en groente.
Oh ja en ik ben zwanger dus extra gewicht.
Was jij die met die draver?
of verwar ik je met iemand anders in dit topic?
Overigens denk ik dat je dan al heel wat kwijt raakt na de bevalling, of juist niet, dat kan natuurlijk ook.
Mijn oudste zus is veel aangekomen na haar zwangerschap ( veel problemen gehad, bijna doodgebloed, veel medicijnen en lang in het ziekenhuis e.d ) zij sport niet elke dag, zoals mijn andere zus, maar doet alles met de fiets, snoept nooit, geen frisdrank , gezond eten en valt zo ook veel af. Haar dochter is 2 jaar en ze is nu bijna op haar oude gewicht.
Hoelang ben je als ik vragen mag?
95 kilo met 1.50 of met 1.80 bijvoorbeeld is al een heel verschil.
Die opmerking over dat je als enige lekker kon rijden vind ik eerlijk gezegd een beetje raar..
Misschien hebben hun gewoon hetere paarden e.d...
beetje raar om te zeggen dat jij met overgewicht de enige was die lekker heeft gereden..