Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Goofy44 schreef:Er schijnt weer een mini-ruitertje onderweg te zijn ...... Op naar een gouden kikker-proef.![]()
![]()
(bron: de Telegraaf).
Tyrza schreef:Goofy44 schreef:Er schijnt weer een mini-ruitertje onderweg te zijn ...... Op naar een gouden kikker-proef.![]()
![]()
(bron: de Telegraaf).
En dan vind ik het helemaaal niet raar dat Anky angstig was bij het wegspurten van Salinero!
Paardentango schreef:Angstig zijn is gezond en verstandig.
Hoe je er om mee omgaat is een tweede
horseyfries schreef:Volgens mij heb ik QQQQ nog rond zien lopen in Aken met een t-shirt aan met daarop "liever laag diep en rond dan hard en stug in de mond"......![]()
Of zou het toch iemand anders geweest zijn?
Mireille1970 schreef:Hihi veel overeenkomsten, leuk! Dat stukje over die Mexicaanse... jij dus ook geen fan van die typische wobblervossen van Weltmeijer?
horseyfries schreef:Bonaparte een fijne aanleuning?
Je had erbij moeten zijn misschien, maar het was allesbehalve smakelijk, stug, strak, houterig en trekkerig. Het beest zit alleen zo vast in de houding dat het niet zo opvalt.
De uitspraak van het t-shirt (waar kan ik die bestellen???) gaat ook hier weer op: "liever Laag diep en rond dan hard en stug in de mond!"
Aimee schreef:Mireille1970 schreef:Hihi veel overeenkomsten, leuk! Dat stukje over die Mexicaanse... jij dus ook geen fan van die typische wobblervossen van Weltmeijer?
Verschrikkelijk![]()
Los of aan de hand ziet een jonge Weltmeyer er geweldig uit, denk je "WOW! Wat een beweging, wat een schwung."
En dan moet ie onder het zadel......
Aimee schreef:horseyfries schreef:Bonaparte een fijne aanleuning?
Je had erbij moeten zijn misschien, maar het was allesbehalve smakelijk, stug, strak, houterig en trekkerig. Het beest zit alleen zo vast in de houding dat het niet zo opvalt.
De uitspraak van het t-shirt (waar kan ik die bestellen???) gaat ook hier weer op: "liever Laag diep en rond dan hard en stug in de mond!"
Wat had ik van die grote afstand die het publiek had moeten zien dan dat niet op tv zichtbaar was?
Bonaparte vond ik echt fijn van achter naar voren gereden, daarom kon ie imo (vooral in de GP, zijn beste proef) zo mooi voorwaarts de piaffe inrijden en de achterhand eronder schuiven.
Mireille1970 schreef:
Ja precies.......... drama.
horseyfries schreef:Mireille1970 schreef:
Ja precies.......... drama.
Haar kür was een slechte keuze van een te hoge moeilijkheidsgraad waardoor het er niet meer gemakkelijk uitzag en ze het paard onvoldoende kon voorbereiden op de oefeningen. Maar heb je ook de Special terug kunnen zien? Daarin vond ik de kwaliteiten van het paard juist wel duidelijk naar voren komen en dan zie je niet terug wat jij het paard hier verwijt aan "Weltmeyer trekjes" en heeft dus waarschijnlijk meer met de slechte voorbereiding van de oefeningen te maken dan met gebrek aan talent van het paard.
horseyfries schreef:Tsja, elk paard heeft iets maar zoals hij in de Special liep was het toch een uitzonderlijk getalenteerd paard. Aan de reacties in het publiek te horen waren we het daar unaniem over eens met vijftigduizend mensen!