Airborn schreef:Ah kijk, dat verklaart de miscommunicatie. Moet eerlijk bekennen dat ik atm ook wat snel geiriteert ben, met mn scriptie bezig, en dat leverd stress opDit topic is een leuke afleiding
Ik ken het systeem van doorzichtig folie en dan steeds delen weghalen. Hoewel ik zelf qua diepte beeld veel meer heb gehad aan daarwerkelijk ontleden van dieren. Omdat helaas de lagen meestal niet zo eenduidig zijn als je zou denken.
Ik merk overigens met rijden wel echt dat goede biomechanische kennis heel veel helpt met het begrijpen van het hoe en waarom van het paardrijden. Ik merk het dan ook meteen als een instructeur zelf die kennis heeft, omdat die het toch anders, en voor mij veel helderder uitleggen. Wel grappig overigens, ben begonnen met paardrijden omdat ik van mening ben dat iedere dierenarts de basis van het paardrijden moet kennen, omdat de ruiter z'n verschrikkelijk grote invloed heeft op het welzijn van zijn paard.
Heel goed van je Airborn. Je merkt het direct als dierenartsen zelf ook rijden. Men kijkt daardoor anders naar de oorzaak van rugproblemen en peesproblemen o.a., is mijn ervaring.