Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
VValar schreef:Bonaparte (hmm wat schortte daar ookalweer aan...).
Mireille1970 schreef:Paardentango schreef:Dat vind ik een van de pluspunten van het Nederlandse team, men is vol lof over elkaar en dat komt een stukje sportiviteit ten goede. Daar gaat het uiteindelijk om, elkaar iets gunnen. Leuk viertal, en leuk twee heren en twee dames.
Dat idee heb ik nou ook altijd van Isabelle Werth, een hele beschaafde dame die heel graag doet wat ze doet en er ook goed in is. Heb haar nog nooit akelig horen doen over anderen, en dat pleit voor iemand vind ik.
Jammer, veel gemist dus vanavond.
Komt wel goed denk ik.
DAT vind ik ook zo leuk! Daarbij kunnen Isabel en Ank privé ook nog heel goed door een deur, en wel meer ruiters trouwens... Ik vind die saamhorigheid tussen ring-vijanden/tegenstanders daarbuiten super!
AstraGirlie schreef:De strijd zal altijd gestreden worden....Gelukkig maar, anders worden we allemaal on-nadenkende wezens....
Paardentango schreef:De strijd met het paard ?
Paardentango schreef:Ben benieuwd naar vanavond. Dit is wel allemaal erg off topic he...
Cross country - eventing wat is het verschil?
Paardentango schreef:Niet gek geeindigd. Jammer dat de prijsuiteiking niet te zien is he.
Die Anky, de oefeningen zijn keurig gereden, al zag ik hier en daar wel wat trekken. Die Heike kan ook leuk sturen trouwens, leuke merrie.
Eindelijk ook eens een merrie.