Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ook al heten ze Karel en zag je iets hangen. Het was een merrie
. En dat grote paarden sloom waren dus kon je beter op kleine rijden. Wat een teleurstelling toen ik te groot werd joh:P
. Nu heb ik btw een paard van 1.70 met een snelheid waar je u tegen zegt maar ok.

Op commando
Dus ik doodsbenauwd voor mijn eerste rijles want hoe moest ik mijn paard dan laten stilstaan
Dat van 1x been is stap, 2x is draf en 3x is galop dat dacht ik vroeger ook
horseygirl schreef:Bij het invullen van een paarden-vriendenboekje (wie is je lievelingspony, hoe oud is hij, dat soort vragen) kwam ik tegen: Geslacht... Daar heb ik toen ingevuld 'Nog niet'.![]()
Tsja, ik was een jaar of 6 (kon net aan een beetje lezen en schrijven).
xxxdonja schreef:horseylove schreef:Dat schimmels stonken naar schimmel
Had je ook al een keer geroken? Haha

Inclusief draf en galop haha.
levitrol schreef:Haflingers zijn zo groot als shetlanders
Kleine pony's zijn zwaarder dan grote pony's![]()
. Heel brutaal aangebeld, en gevraagd of we erop mochten rijden. Het antwoord was "nee dat kan nog niet, want het paardje is nog te jong om op te rijden". Ik snapte er helemaal niks van!
Hij was toch al groot, en waarom zou je dan niet kunnen rijden?
. horseygirl schreef:Bij het invullen van een paarden-vriendenboekje (wie is je lievelingspony, hoe oud is hij, dat soort vragen) kwam ik tegen: Geslacht... Daar heb ik toen ingevuld 'Nog niet'.![]()
Tsja, ik was een jaar of 6 (kon net aan een beetje lezen en schrijven).
* Echt briljant deze
Prinslover schreef:Haha, leuk topic![]()
In mijn jongere jaren zag ik met een vriendinnetje 2 pony's staan. Was er al gek op, maar wist er niks van. Heel brutaal aangebeld, en gevraagd of we erop mochten rijden. Het antwoord was "nee dat kan nog niet, want het paardje is nog te jong om op te rijden". Ik snapte er helemaal niks van!
Hij was toch al groot, en waarom zou je dan niet kunnen rijden?
![]()
.

of ik ben nu gewoon vergeet achtig