Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

mn pa is er mee vanaf gekomen, en die heeft meer als 50 jaar nonstop (nou ja bijna non stop) gerookt
Aukelizzy schreef:Nou en ik vind van niet. Stel dat je paard schrikt en je peuk valt op je paard, nou lekker. Vind dat wel een beetje raar, dat je paard dan een peuk op zich krijgt omdat jij zonodig niet even wilt wachten.
t is niet alsof ik mn arm tussen zn oren leg
__Laura schreef:Ik heb een pony die bomproof is, ik kan prima met 1 hand rijden & heb prima reflexen, dus
Handen vrij voor je teugels dus.
Somebitch schreef:Die kans lijkt me heel klein.. en dan nog dan heb je hem toch in je mondHanden vrij voor je teugels dus.
? Dus dan kan ik die peuk prima vast houden
?
__Laura schreef:Als ik zin heb om te roken (als de adrenaline zo hoog is dat m'n tanden er van tintelen is het heerlijk om even te roken zodat je rustiger word) rook ik.
)
Thefrodo schreef:__Laura schreef:Als ik zin heb om te roken (als de adrenaline zo hoog is dat m'n tanden er van tintelen is het heerlijk om even te roken zodat je rustiger word) rook ik.
Jaja nu komen we er....het rustiger worden. Zooooo herkenbaar... en zoooo blij dat ik daar doorheen ben. Laura ik kan alleen tegen je zeggen dat je op die manier een berg energie tegenhoudt die in je lijf zit, met als excuus een chill moment ofzo. Gooi die peuk weg en laat de adrenaline doen wat ie moet doen, je weet niet wat je overkomt je gaat de hele dag stuiteren en je hebt zoooooveeeel energie....ik zweer het je.
Het stinkmodder is dat je er ff doorheen moet en dat is nou net het meest zware punt. Maar als je er eenmaal doorheen bent is er echt geen klap aan om van de sigaret af te blijven.

__Laura schreef:Ik niet