WinBinChes schreef:Dat snap ik even niet detour?
Elk paard is verschillend net als elk mens. De een is een wonder in rekenen en de ander in vreemde talen. Dat is met paarden niet anders.
Wat snap je niet, WinBinChes?..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
WinBinChes schreef:Dat snap ik even niet detour?
Elk paard is verschillend net als elk mens. De een is een wonder in rekenen en de ander in vreemde talen. Dat is met paarden niet anders.
detour schreef:Och, maar er zijn ruiters die hun paard niet dagelijks oppakken met alle gevolgen vandien. Bizar.
detour schreef:Ben het helemaal met je eens Midgie, je moet het paard in bescherming nemen want zat paarden lopen over hun grenzen heen en bij sommige paarden ligt die pijngrens enorm hoog.
Vraagje; hoeveel procent van de gezonde paarden lopen er eigenlijk op die leeftijd in het Z? Ik vind het ook vlug, nogmaals.
het is ook de combinatie
een hele goede ruiter zou het ook met een middelmatig paard kunnen, maar dan gaat het ten koste van het paard (en dat gebeurd dus niet, want die goede ruiter voelt feilloos de grenzen van het paard op dat moment aan). Het hele goede paard komt er niet met een middelmatige ruiter, want dan is de ruiter alleen maar bezig met krampachtig te blijven zitten
op die K..knol
behoren totaal niet tot top
voordat ik nog meer pm's krijg. Geef gewoon mijn mening zoals iedereen dat doet. En als je het anders vind mag je dat gerust zeggen.
Nee niet op die manier, dus idd waar zeurt men toch over in dit topic...