runningkawa schreef:Volgensmij is in een cross bescherming verplicht, wete het niet zeker maar dacht het wel

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
runningkawa schreef:Volgensmij is in een cross bescherming verplicht, wete het niet zeker maar dacht het wel
En kan zijn dat het gros zonder doet, maar die het niet doen hebben ook nog levende paarden
Dat van moniek ben ik ook wel benieuwd
Overigens heb ik eens gemaild over echografie en beslagen en onbeslagen benen.
Daar stond een voorbeeld van een paard wat duidelijk slechte doorbloeding had van dat beslagen been.
Volgens de mensen van de echografie was dat plaatje onzin....was er met dat been heel wat anders aan de hand
runningkawa schreef:Of je paard zo nodig heeft vind ik niet van te voren te bepalen
SGWOllie schreef:Ja, heel interssant. Ga het zeker nog helemaal lezen als ik wat meer tijd heb.
Helaas is het artikel ook enorm gedateerd. Het artikel spreekt van het tempo van eventing ruiters tijdens de steeple, terwijl deze toch al eventjes is afgeschaft....
fransje23 schreef:Ik train veel LSD op conditie op te bouwen afgewisseld met wat dressuur. Het af en toe wat harder gaan op het strand blijkt nu ineens nuttig te zijn! Dit artikel kan al een discussie op zich oproepen.
Het is inderdaad wat gedateerd maar dat hoeft het niet minder waar te maken.
Moniek schreef:daar weet jijmeer van ik ben daar niet in bekend.
Maar staan misschien ook dingen in waar je wat van kan opsteken.
veel plezier met het lezen !!
Kelly_ann schreef:Zou graag een reactie geven, is het nieuwe topic er al?
Houdt niet erg verband met het gebruik van beschermers bij paarden...
Katja schreef:Beschermers ondersteunen niet maar beschermen zoals het woord al zegt. Veel jonge paarden zijn nog niet geweldig goed in hun coordinatie en daarom kan bescherming een duidelijke toegevoegde waarde hebben.