Ik kan met die van mij tenminste gewoon ter plekke bedenken dat ik zin heb om met alleen een halster om langs de drukke weg effetjes naar huis te rijden (gewoon in de woonwijk), of naar het strand te rijden om lekker met haar te gaan zwemmen, of zoals laatst haar meenemen naar kennissen en haar gewoon ff in de achtertuin laten staan (wel opletten natuurlijk), toen het ging regenen schoven ze het zonnescherm uit boven haar hoofd zodat ze niet nat zou worden
, heeft ze helemaal niets van... Ik kwam op een buitenrit een keer mijn kleine neefje tegen die met zijn hele klas naar de kinderboerderij was. Kwam er een hele circel met 25 kleuters om me keen te staan om allemaal een stukje been of buik te aaien (de rest was veel te hoog). Als dat soort dingen gebeuren ben ik zo blij dat dat allemaal maar gewoon kan. Ik ben echt blij met mijn bomproof superpaardje!
En het is echt niet zo dat ik niet hoef te werken of dat ze een slome dooie is. Ze loopt ook nog eens heerlijk in de les (mits ik zelf ook mijn best doe, anders denkt ze bekijk het maar).
Een pittig paard hoeft niet onbetrouwbaar te zijn.