Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
KiWiKo schreef:wat de wetenschap zegt heb ik lak aan, ik zie wat ik zie en pas daar mijn mening op aan.
maar eens naar vicky kijken, die is met 2,5 ingereden.

Vicky_88 schreef:kom over een jaar of 15maar eens naar vicky kijken, die is met 2,5 ingereden.
ik heb morgen mn eerste officiele wedstrijd. ze is al eens eerder gestart door dat andere meidje maar dat ging niet zo heel erg soepeltjes

Vicky_88 schreef:nee met dat niet soepeltjes bedoel ik dat ze haar vorige amazone er op het wedtrijdterrein heeft afgegooid en ze haar met een man of 10 moesten vangen omdat ze aant puberen was en haar vorige amazone haar maar der gang liet gaan. dat bedoelde ik met niet soepeltjes
Vicky_88 schreef:nou, ik heb nadya zoon 25 min geleden een pb gestuurd maar geen reactie. niet echt leuk dat ze eerst zoon reactie plaatst en dan niks laat horen als ik iets uitleg. maargoed
KiWiKo schreef:wat de wetenschap zegt heb ik lak aan, ik zie wat ik zie en pas daar mijn mening op aan.
en de beweging verteld meer over hoe het van binnen zit dan je waarschijnlijk denkt
want elk skelet groeit anders, het ene skelet is vroeger klaar dan het andere
Natuurlijk zijn er standaard staffels voor, maar dat zijn slechts richtlijnen en geen vastgelegd gegeven Vicky_88 schreef:
kiwiko, hier heb je nog zoon mooi voorbeeld. hier is ie 2,5.
hij loopt lekker ontspannen en zoekt zelf mijn hand op en ja indd ik werk daar op door. zeg eens eerlijk, geeft dit jou een fijn beeld?
ik heb er zelf opgezeten dus heb het gevoeld. maar voor een 2,5 jarige en dit is de 4e keer dat ik er op zit ziet dit er toch goed uit.