Born2BCrazy schreef:XXHiskeXX schreef:ik heb een paar maanden geleden ook een pony die drie jaar was en 2 maanden onder het zadel. Daarmee reed ik 4 tot 5 keer per week mee, ongeveer een halfuurtje , en dat kon hij prima aan & en hij was vrolijk, dus ik denk dat wat jij met je paard doet makkelijk kan, zeker omdat hij zo tevreden is.. veel suc6 verder me je paard
![]()
![]()
die heeft het echt niet begrepen
[/quote]het enigste wat jullie doen is zo'n groot mogelijke club samen spannen en 'ons' afzeiken. ik denk ook dat dit meisje een echte paardenliefhebber is. maar om die ene keer dat ze meer rijd, is ze ineens zielig? tsjongejonge, misschien moeten jullie eens nadenken voor jullie mogen zeggen dat jullie 'verstand' hebben van paarden...

, maar het zal wel aan mij liggen. Maar goed, ik zie mijn paard ook niet als speeltje, maar als een dier waar je ontzettend verantwoordelijk voor bent. Laat staan als je degene bent die hem in gaat rijden. Je legt de basis voor zijn verdere leven als rijpaard, zowel fysiek als mentaal. Dat vind ik nogal wat, maar ik zal er wel te zwaar over denken. 
. ik vroeg of jullie goede argumenten hadden. niet of jullie mij net zolang proberen af te zeiken tot ik het met jullie eens was. volgens mij is dat het verschil

Tijdens het rijden stap ik wel veel tussendoor, maar op die manier krijgt hij wel conditie