Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
kijk ik dat filmpje,, zie ik dit,,! dat meisje is 6,, drukke pony! rijd met sporen!!!!!!! jeuses!
ze hebben denk ik ook wel de perfecte pony voor dr gevonden
Lab_iris schreef:JEUSES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!kijk ik dat filmpje,, zie ik dit,,! dat meisje is 6,, drukke pony! rijd met sporen!!!!!!! jeuses!
Maja,, alsnog,, wel leuke meit,, en waren wel heel leuke pony`sze hebben denk ik ook wel de perfecte pony voor dr gevonden
Dus veel nu zal het niet hebben.
)
hoe krijg je dat voor elkaar? _paula_ schreef:op je 8 al z1hoe krijg je dat voor elkaar?
Unfaithful schreef:_paula_ schreef:op je 8 al z1hoe krijg je dat voor elkaar?
Zie profiel
SummerEnds schreef:wtf? ik ben geen penny? :s
SummerEnds schreef:wtf? ik ben geen penny? :s
Opscheppende mensen die overkomen alsof ze niets anders willen dan laten zien dat ze beter zijn dan jij, die neem ik eigenlijk ook iets minder serieus.

Bienotje schreef:SummerEnds schreef:wtf? ik ben geen penny? :s
Misschien zou je anders overkomen als je wat nuchterder en niet zo verwend overkomt? Ik heb je profiel gelezen en toevallig past het plaatje wel allemaal perfect in elkaar..
Het klinkt allemaal ontzettend veelbelovend, maar eerlijk gezegd weinig geloofwaardig zoals het op me overkomt. De manier waarop je het hebt beschreven trek ik mijn twijfels bij, je benadrukt iets te veel hoe goed je het wel niet hebt en hoe goed je zelf wel niet denkt te zijn. Mensen die ergens goed in zijn en de mogelijkheid hebben om zich te ontwikkelen gun ik het van harte.Opscheppende mensen die overkomen alsof ze niets anders willen dan laten zien dat ze beter zijn dan jij, die neem ik eigenlijk ook iets minder serieus.
6 jaar en een pony is erg vroeg, alhoewel spelenderwijs leren met paarden en/ of dieren omgaan en ervoor zorgen erg goed is natuurlijk. Maar 5x in de week rijden is wel veel van het goede (helemaal als ik begrijp dat het de groei kan beïnvloeden..).

Leentje1 schreef:Graag. Nog even ontopic. Wat kan het risico zijn van te veel rijden op jonge leeftijd? Iets met je heupen en een bevaling toch?
_paula_ schreef:Leentje1 schreef:Graag. Nog even ontopic. Wat kan het risico zijn van te veel rijden op jonge leeftijd? Iets met je heupen en een bevaling toch?
Dat je bekken scheef gaan staan, en dat kan pijn doen bij de bevalling volgens mij