Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
? Paardentango schreef:Meen je dat, wordt dat gevraagd?
, dat lijkt me beter, lekker boekje lezen. Karl66 schreef:Of ze zijn bang dat mensen met een andere mening misschien ook wel zinnige dingen kunnen zeggen
Ik neem al een tijdje niet meer deel aan "de sport" dus opzich niks nieuws
Visconti schreef:Karl66 schreef:Of ze zijn bang dat mensen met een andere mening misschien ook wel zinnige dingen kunnen zeggen
Volgens mij is er wel een forum open voor niet aangemelde leden, international discussion ofzo.
Ik ben trouwens wel lidIk neem al een tijdje niet meer deel aan "de sport" dus opzich niks nieuws
Visconti schreef:Waar lees je dat?
Citaat:'ik beloof plechtig dat ik nooit zal vertellen aan die verhipte paardensporters wat hier gezegd wordt'
Citaat:to reject the usage of bits, any punishment and abuse of the horse. You must not support racing, jumping, eventing etc.
jammer dan, je mag nooit meer een toegangskaartje kopen voor een paardensport evenement anders krijg je de russische maffia op je nek.....
Hij heeft een geweldig mooie binnenbak enz, mooie stallen, hij onderhoud contacten met de russische maffia, (
) :waar betaald hij het allemaal van? Behalve de DVD's zou hij aan het paarden gebeuren ook niet veel verdienen lijkt me?
Visconti schreef:Vraag me toch af hoe hij dat doetHij heeft een geweldig mooie binnenbak enz, mooie stallen, hij onderhoud contacten met de russische maffia, (
) :waar betaald hij het allemaal van? Behalve de DVD's zou hij aan het paarden gebeuren ook niet veel verdienen lijkt me?
Overigens word het van je gevraagd het niet te stimuleren, ik heb in mijn mail naar hun duidelijk aangegeven dat ik uit een die hard normal gezin kom en dus sociaal verplicht ben toch wel sommige dingen wel te steunen om een familie crisis te verkomen... Ook heb ik er bij gezet dat ik tot dusverre gewoon met bit heb gereden maar van plan ben om te veranderen, en ik werd gewoon toegelaten
hns schreef:Visconti schreef:Waar lees je dat?
Ik kan het ook niet vinden althands niet in die variant.Citaat:'ik beloof plechtig dat ik nooit zal vertellen aan die verhipte paardensporters wat hier gezegd wordt'
Maar in deze variatie.Citaat:to reject the usage of bits, any punishment and abuse of the horse. You must not support racing, jumping, eventing etc.
Je beloofd niks het wordt wel van je gevraagd
. Jumping.. wa's dah? Citaat:Jumping.. wa's dah?
Paardentango schreef:Aaah, ik dacht al dat ik het ooit ergens gelezen had
)
hns schreef:Citaat:
Als je Chimera hebt gekend en zelfs gereden kun je me dan eens wat meer over haar vertellen?
Ben er wel benieuwd naar hoe het tot zover is gekomen.
hns schreef:Sorry als het aanvallend overkwam maar de foto's van www.horse.ru kun je niet vertrouwen.
En waarom niet zal je denken?
Tja, de helft van het forum zijn tegenstanders van Nevzorov en haten alles aan hem, wat die doet en wat die zegt.
Dus dat deze foto's betrouwbaar zijn en recentelijk... forget it.
Nevzorov zei van begin af aan al en gaf ook toe dat hij ook met bit heeft gereden en er zijn zeker nog wat leuke haterfoto's te vinden van hem op het i-net (zeker waar zo veel haters zijn) waar hij als stuntman afgebeeld is.
Mensen proberen vertwijfeld te laten zien dat een bit goed is voor een paard en dat het niet pijn doet.
En dan ga je juist op dat forum je info vandaan halen?
Ik kom later hierop nog eens terug.
http://horseworld.ru/?article=226 dit artikel is met dezelfde foto's die jij gestuurd heb en het datum ervan is januari 2002.