11 jaar, talent, wat nu ?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

LiannePuthzy

Re: 11 jaar, talent, wat nu ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 19:09

En da paard zie ik geeneens op sporthorses staan
heb gwn ingevuld
leeftuijd 7
niveau M
geslacht Merrie
Catogorie Springen

xNK

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 19:10

LiVetime

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 19:12

Dit topic gaat een heel eigen leven leiden.. vol aannames en 'feiten'

Misschien moeten we de contactpersoon uit de advertentie maar eens bellen.. :)*
Laatst bijgewerkt door LiVetime op 28-07-13 19:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Nies_

xNK schreef:
JasmijnJoy schreef:
Dat vind ik niet. Er word goed advies gegeven. En als de TS daar niet tegen kan. Wat een volwassen man is is dat raar. En als de TS een meisje is van 11 jaar, die liegt. Dan is dat ook raar.

Dat jij dit topic deelt in de huiskamer, omdat je dit topic wel grappig vindt, dát is raar, vind je niet?
Of het TS is of niet, dat maakt niets uit, als een meisje van 11 zo'n vraag stelt wordt ze per definitie niet serieus genomen, want dat is een penny! Of lieg ik nu?

Iets minder aanvallend mag ook hè.

LiannePuthzy

xNK

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 19:15

Nies_ schreef:
xNK schreef:

Dat jij dit topic deelt in de huiskamer, omdat je dit topic wel grappig vindt, dát is raar, vind je niet?
Of het TS is of niet, dat maakt niets uit, als een meisje van 11 zo'n vraag stelt wordt ze per definitie niet serieus genomen, want dat is een penny! Of lieg ik nu?

Iets minder aanvallend mag ook hè.

Het was niet aanvallend bedoeld, maar er wordt hier een serieuze vraag gesteld en dan wordt er lollig gedaan

JasmijnJoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 19:15

xNK schreef:
JasmijnJoy schreef:
Dat vind ik niet. Er word goed advies gegeven. En als de TS daar niet tegen kan. Wat een volwassen man is is dat raar. En als de TS een meisje is van 11 jaar, die liegt. Dan is dat ook raar.

Jeetje rustig aan zeg. In welk topic lees jij mee dan? Vind je dat niet raar. Lekker aardig weer >;) Jij leest zomaar mee, en gaat dat hier even open roepen. Wat ik doe laat dat aan mij over. En ik zeg toch wat ik vind! Of niet dan? Sjezus....

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 19:16

Ik weet niet of dit Debbie is of Paul. Mocht het debbie zelf zijn, dan kan ze best netjes typen voor een 11 jarige (zie OP)... Maar dat er iets niet helemaaaaal lekker zit, dat geloof ik wel...

JasmijnJoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 19:16

xNK schreef:
Nies_ schreef:
der aanvallend mag ook hè.

Het was niet aanvallend bedoeld, maar er wordt hier een serieuze vraag gesteld en dan wordt er lollig gedaan

Ja, pas na 11 pagina's en TS die niet reageer.d Mogen we?

xNK

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 19:17

JasmijnJoy schreef:

Nee

JasmijnJoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 19:17

xNK schreef:
JasmijnJoy schreef:

Nee

Oke, doen we toch. Waarom eigenlijk niet?

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 19:18

k heb het gevoel of er nog maar weinig geloven dat ze dat paard daadwerkelijk krijgt

xNK

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 19:19

JasmijnJoy schreef:
Oke, doen we toch. Waarom eigenlijk niet?

Omdat dit een dicussietopic is en geen huiskamertopic

JasmijnJoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 19:20

Oke, te laat. We hebben er al lollig over gedaan.
Een vriendin van me zei dit:

"Ik ken dat paard wat ze willen kopen, en het is echt geen fijn dier, is ook niet helemaal 100%. trekt onwijs naar de hindernis ect. echt niks voor dat meisje..."

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 19:22

Beetje triest om iemands berichten door te spitten en dat dan hier nog te melden ook :') Ook wel apart dat NK niet wil dat er off-topic wordt gegaan en dan zelfs zo'n totaal nutteloze reactie neer zet. Je bent hier geen agentje hè, als je het allemaal zo vervelend vindt, moet je even temmen.

JasmijnJoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 19:23

Nouja, mijn vriendin wou het zelf niet zeggen. Vanwege het commentaar :')

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 19:25

JasmijnJoy schreef:

"Ik ken dat paard wat ze willen kopen, en het is echt geen fijn dier, is ook niet helemaal 100%. trekt onwijs naar de hindernis ect. echt niks voor dat meisje..."

ja misschien klopt het ook wel.
op sporthorses staat dat het dier niet gekeurd is...
maarja, als alle adviezen van papalief in de wind worden geslagen, dan plaart hij maar aan.

xNK

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 19:25

Nies_ schreef:
Beetje triest om iemands berichten door te spitten en dat dan hier nog te melden ook :') Ook wel apart dat NK niet wil dat er off-topic wordt gegaan en dan zelfs zo'n totaal nutteloze reactie neer zet. Je bent hier geen agentje hè, als je het allemaal zo vervelend vindt, moet je even temmen.

Er is toevallig een knop 'Zoek gebruiker's berichten' en de eerste 2 berichten op dat moment waren een link naar dit topic met een :')-smiley, maar mijn excuses dat ik een legale handeling heb gedaan ;)

JasmijnJoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 19:29

xNK schreef:
Er is toevallig een knop 'Zoek gebruiker's berichten' en de eerste 2 berichten op dat moment waren een link naar dit topic met een :')-smiley, maar mijn excuses dat ik een legale handeling heb gedaan ;)

Heb je door mijn berichten gezocht? :') Of begrijp ik alles verkeerd?

JasmijnJoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 19:30

xMyrth schreef:
JasmijnJoy schreef:

ja misschien klopt het ook wel.
op sporthorses staat dat het dier niet gekeurd is...
maarja, als alle adviezen van papalief in de wind worden geslagen, dan plaart hij maar aan.

Ik kan helaas de site niet openen dus ik zou het niet weten haha.

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 19:31

JasmijnJoy schreef:

Tja. Wat natuurlijk ook kan, is dat papa voor dochterlief een boktaccount heeft aangemaakt/dat papa gemerkt heeft dat dochterlief een boktaccount aangemaakt heeft (doorhalen wat niet van toepassing is) en daarna zelf dacht: goh, misschien moet ik mijn eigen twijfels maar eens op dat forum uiten.

Feit is, dat dochterlief zelf nog niet met dit account heeft gepost. En als papa zijn account debbie2002 wil noemen, is dat zijn goed recht.

Verder kan papa natuurlijk prima dit weekend andere dingen aan z'n hoofd hebben dan bokt. Volwassenen willen bokt nog wel eens niet zo vreselijk belangrijk vinden.

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 19:33

Ibbel schreef:
JasmijnJoy schreef:

Tja. Wat natuurlijk ook kan, is dat papa voor dochterlief een boktaccount heeft aangemaakt/dat papa gemerkt heeft dat dochterlief een boktaccount aangemaakt heeft (doorhalen wat niet van toepassing is) en daarna zelf dacht: goh, misschien moet ik mijn eigen twijfels maar eens op dat forum uiten.

Feit is, dat dochterlief zelf nog niet met dit account heeft gepost. En als papa zijn account debbie2002 wil noemen, is dat zijn goed recht.

Verder kan papa natuurlijk prima dit weekend andere dingen aan z'n hoofd hebben dan bokt. Volwassenen willen bokt nog wel eens niet zo vreselijk belangrijk vinden.

Hehe, ik was even bang dat ik de enige was die dit dacht.

xNK

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 19:34

JasmijnJoy schreef:
xNK schreef:

Nee ik heb niet door je berichten gezocht, ik heb er alleen gekeken en als je iets te verbergen hebt, moet je dit in een PB sturen en niet openbaar op bokt zetten

JasmijnJoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 19:34

Ibbel schreef:
JasmijnJoy schreef:

Ja, maar het feit dat hij niet meer reageerd omdat hij niet zo'n grote fan van negatief commentaar is vind ik raar. omdat het alleen adviezen zijn, waar hij om vraagt
Maarja, dat is mijn mening. En aangezien mijn mening bijna alleen aangevallen word houd ik er al over op :j

JasmijnJoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-13 19:35

xNK schreef:
JasmijnJoy schreef:

Nee ik heb niet door je berichten gezocht, ik heb er alleen gekeken en als je iets te verbergen hebt, moet je dit in een PB sturen en niet openbaar op bokt zetten

Hoezo zou ik iets te verbergen hebben? Ik snap er echt helemaal niets van haha.