Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Evelijn schreef:Geen dank... wat ik altijd jammer vind als mensen oude foto's neerzetten is dat er vervolgens heel veel veranderd is... bij jou is het zadel... maar misschien hou je je handen nu ook al andersDaarnaast (wat jij niet doet) is het vaak dat ze daarna allemaal excuses verzinnen... omdat het al zolang geleden is en dat doet degene nu ECHT niet meer. Ik heb dus liever recente foto's, je besteed er toch tijd aan en wil goede tips geven... ik vind dat lastiger als de foto's al paar maand oud zijn.
Snackie schreef:Sheenegero wij doen altijd balkjes en.nu zat hij op 50cm. Meer als.dit hebben we niet gesprongen en we gaan ook niet hoger. We trainen vnl technisch met springen. Maar je moet niet altijd t zelfde doen
SheeNegro schreef:Snackie schreef:Sheenegero wij doen altijd balkjes en.nu zat hij op 50cm. Meer als.dit hebben we niet gesprongen en we gaan ook niet hoger. We trainen vnl technisch met springen. Maar je moet niet altijd t zelfde doen
Dan denk ik dat een in uitje technischer beter gaat zijnwaarom? Nu stormt je paardje naar de hindernis met zijn hoofd omhoog en rug weggedrukt en zo gaat die ook over de hindernis. Jammer, want het is de bedoeling dat hij zijn rug meer gaat gebruiken,niet? Je kunt 5 drafbalken leggen en dan een rechte van 50, zo krijgt hij niet de kans om te stormen en heb je doel bereikt met je hindernis.
Begrijp me niet slecht, ik doe mijn best om mijn kant van de situatie uit te leggen hoe ik het zie en ik weet dat ik een slechte uitlegger ben
Dit is een beetje wat ik in mijn hoofd heb wat handiger is: [RT-D] Creativiteit met gymnastieklijntjes