Zie ook het stukje dat ik er onder heb geschreven
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Zie ook het stukje dat ik er onder heb geschreven
XjesLiess schreef:ik heb alleen maar wazige en onduidelijke foto's dus ik stuur een filmpje.
ik weet dat ik in galop door mn beugels vlieg met mn voeten, intussen heb ik mn beugels korter en sinds vandaag weer nieuwe beugelblokjes.![]()
let niet op de stem van degene die t om nam we waren niet heel serieus bezig![]()
houd de tips alsjeblieft aardig![]()
Op jelle
Paardjes45 schreef:XjesLiess schreef:ik heb alleen maar wazige en onduidelijke foto's dus ik stuur een filmpje.
ik weet dat ik in galop door mn beugels vlieg met mn voeten, intussen heb ik mn beugels korter en sinds vandaag weer nieuwe beugelblokjes.![]()
let niet op de stem van degene die t om nam we waren niet heel serieus bezig![]()
houd de tips alsjeblieft aardig![]()
Op jelle
Over de beugels heb je al gezegd (dat lost gelijk ook het probleem op, dat je benen alle kanten op vliegen enzo je lichaam ook mee gaat doen). Verder is het filmpje te donker om goed te kunnen beoordelen.
horselover02 schreef:ik vind het ook erg moeilijk te beoordelen op foto, dan zie je geen dingen wie er echt wel zijn want misschien plaats jij een foto waarbij je net een schildpad lijkt!
daarom is het idd slimmer om meer filmpjes te plaatsen!
als er een filmpje staat zal ik hem ook beoordelen, nu kan ik niet echt iets "goed" beoordelen.
) Van een duidelijk filmpje is natuurlijk wel meer te zien omdat het gewoon langer duurt en je ook makkelijker kan zien of de ruiter goed mee zit in de beweging.
Probeer ook om die knik in je polsen weg te houden die je op foto 1 ziet.
en dat doe ik ja, bepaalde oefeningen om m'n rug weer te 'verbeteren'
horselover02 schreef:Dat is wel waar ja maar van een foto kan je op zich ook wel veel dingen zien. Het is eigenlijk gewoon een still uit een filmpje alleen kun je dan langer kijken en beoordelen. Je kan dan alleen inderdaad niet op de rijstijl beoordelen. Bijvoorbeeld of iemand te veel met zijn benen beweegt of dat soort dingetjes.ik vind het ook erg moeilijk te beoordelen op foto, dan zie je geen dingen wie er echt wel zijn want misschien plaats jij een foto waarbij je net een schildpad lijkt!
daarom is het idd slimmer om meer filmpjes te plaatsen!
als er een filmpje staat zal ik hem ook beoordelen, nu kan ik niet echt iets "goed" beoordelen.

Helaas staat er geen commentaar bij, Hebben jullie enig idee wat ik kan verbeteren/veranderen? Bij andere jury's heb ik meestal een 7 of 8, dus weet het zelf ook niet zo goed..