Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)
Ik geloof best dat het zonder fijner is, en ik zou het idd. wel graag willen!
Maarja mn ouders zijn daar als de dood voor omdat ze al eerder iemand van de fam. verloren zijn aan een man die geen cap op had! (toevallig dacht hij hetzelfde als jou.. T is veel fijner zonder, maar was op slag dood.)
Crossen moet het ook wel, maar ook dat lijkt me niet fijn zonder. Als je op zo'n boomstam klapt. Het geeft mij ook meer zelfvertrouwen als ik hem om heb.

Gewoon alle balken gebroken..
Maar, een bodyprotector belemmert mijn bewegingen wel een beetje. dus het liefst rijd ik altijd zonder. Het risico van vallen is er gewoon! Aieshja schreef:Mij is verteld dat wanneer je zonder cap rijdt dat je verzekering helemaal NIKS dekt, dat kan flink in de papieren lopen..

Kala schreef:Aieshja schreef:Mij is verteld dat wanneer je zonder cap rijdt dat je verzekering helemaal NIKS dekt, dat kan flink in de papieren lopen..
Mij is hetzelfde verteld. En VOLLEDIG terecht!
Ik vind dat ze dat voor motorrijders (ben er zelf ook een!) ook mogen doen.
Geen beschermde kleding gedragen: Dokken maar.
Kala schreef:Aieshja schreef:Mij is verteld dat wanneer je zonder cap rijdt dat je verzekering helemaal NIKS dekt, dat kan flink in de papieren lopen..
Mij is hetzelfde verteld. En VOLLEDIG terecht!
Ik vind dat ze dat voor motorrijders (ben er zelf ook een!) ook mogen doen.
Geen beschermde kleding gedragen: Dokken maar.

nicky_rilana schreef:ik ken ook iemand en die is van het paard gevallen, en het eerste wat ze vroegen is 'had je een cap op'. omdat zij op haar hoofd was gevallen.
als je een cap op hebt kun je nog je enkelbreken, maar als je geen cap op heb heb je al veel sneller een hersenschudding
Waratje schreef:Toen mijn vriend zijn enkel had gebroken bij een val van zijn paard heeft er niemand gevraagd naar de toedracht, is gewoon zijn enkel behandeld en heeft de verzekering dat gewoon braaf betaalt.