Wie opent er nu zo'n topic

Ik snap niet waar je het vandaan haalt dat volslanke mensen hun paard in de weg zouden zitten ?

Je ziet genoeg ruiters rondhobbelen op paarden/pony's waar ze véél te groot voor zijn, zij hinderen net hun paarden/pony's door hun benen..
Volslanke mensen die paardrijden zijn misschien niet het 'ideaalbeeld' van wat wij zien als paard en ruiter.
Maar dat is standaard in de maatschappij, ongeacht welke sport of welke hobby of wat dan ook, iedereen doelt op slanke mensen en volslanke mensen zijn daarom niet mooi.
Er wordt ook snel geoordeeld, zoals de TS doet, jij beweert dat deze mensen geen moeite willen doen om af te vallen ?
Dan zouden ze ook niet paardrijden

Je zou je eens moeten inleven in de gedachten van die mensen, dan zou je snappen hoe moeilijk ze het er wel niet mee (kunnen) hebben om af te vallen.
En dat het egoïstisch is tegenover het paard, liever een volslank iemand die vriendelijk paardrijd en haar paarden ook alle liefde geeft en op en top verzorging, prima weidegang en noem maar op.
Dan een slanke (topsport)ruiter die met brute kracht haar paarden rijd en waarvan de paarden elke dag in een stalletje mogen verblijven en nauwelijks buiten komen

Want dát, kom je tegenwoordig ook veel te vaak tegen !
DAT vind ik egoïstisch tegenover een paard, DAAR mag je over gaan zeuren en een topic openen !
Je beseft niet eens hoeveel mensen je hier mee kan kwetsen, dit is ook iets psychologisch hoor, niet enkel lichamelijk, besef DAT maar eens goed !

) en de hometrainer van m'n schoonmoeder mag ik lenen en een 2e hands crosstrainer kost je ook de kop niet via marktplaats. Buiten dat zijn er ook genoeg DVD's te downloaden waarin een goede workout wordt uitgelegd en voorgedaan, dus 'geen geld voor de sportschool' is in mijn ogen een makkelijke dooddoener. Alleen moet je je afvragen wie je in de gek neemt. Het maakt namelijk niemand uit of jij overgewicht hebt of niet, je moet het voor jezelf doen en als je aan alle kanten excuses blijft verzinnen, tja... daar heb je alleen jezelf mee.