tussen de 1 & 4 keer in de week
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
paardrijden op zich is al duur.... ppfff ik werk me al een slag in de rondte daarvoor
listiglistje schreef:al die mensen die zo vaak lessen, 1 x of meer keer per week, kosten die instructeurs maar € 10,- ofzo...
Dat vraag ik mij echt af![]()
Ik ben € 30 per uur kwijt (instructie tm Lichte tour) en mijn eerdere 2 instructeurs koste maar liefst € 70,- per uur![]()
Tel uit per week/maand zegpaardrijden op zich is al duur.... ppfff ik werk me al een slag in de rondte daarvoor
![]()
Ik probeer eens in de 2/3 weken te lessen, net hoe het uitkomt.
, reken er bij mij nog maar wat bij!
Nies_ schreef:Ik denk ook neit dat hun instructeurs hebben die zo hoog opgeleid zijn, waarom zou je dat ook nodig hebben als je B rijdt.

listiglistje schreef:Nies_ schreef:Ik denk ook neit dat hun instructeurs hebben die zo hoog opgeleid zijn, waarom zou je dat ook nodig hebben als je B rijdt.
Nou ik rijd ook maar L1 hoor![]()
Maar een beetje simpele instructeur met Orun diploma vraagt volgens mij ook al 20 tot 30 euro.
Meisjes bij mij op stal, weinig ervaring, zonder diploma's, maar leuk lesgeven aan kinderen vragen zelfs al 15 euro!

Dan heb je zelf paard zit je nog no-stop in de les en kun je niet doen wat je zelf wilt.
Geryon schreef:melissaxx94 schreef:ik zie al wel dat ik hier associaal veel les!
Haha nou groot gelijk! Ik les eigelijk liever dan dat ik vrijrijd.. Als ik vrijreed, was dat mereldeels lekker het bos in
. Dus naja dan word het nog vaker 3x in de week. Maar ik leer dr ontzettend veel van en heb liever dat er dan veel meer verbetering in zit dan dat ik het allemaal maar alleen aanpak enzo. Totdat ik het dalijk verkeerd doe. Geryon schreef:Ik leste 5x per week (toen ik B en L reed zelfs 6x) bij gewoon een instructeur die ZZ licht start.. En die was echt niet maar €10,-.. Nu heb ik dus geen les meer en ik weet allemaal nog niet wat ik vwil enzo.. Ik heb ook nog geprobeert bij Tommie te lessen, maar het was daar heel druk (Tommie is soort van de neef van me moeder) en toen er eenmaal plek was, gebeurde de blessure.. Als ik doorga in dressuur en het is mogelijk, neem ik 1x per week dressuurles van mens als Tommie en miss dan nog 2x van met gewone instructie, en springen zou ook wel leuk zijn, dat van de manegebaas..
Maargoed, ik ben een kind en me moeder betaald het lekker