Anoniem schreef:Ik zeg nergens dat ik goed rijd hoor, dat is ook weer een leuk verzinsel van jullie. Jammer, maargoed. Hier valt toch niet mee te discussieren.

En idd, van de andere kant jullie met mij ook niet, nouja jammer dan.
Juul,
Wat van jou uitspraken :
Anoniem schreef:Maar als je dat eenmaal weet hoef je niet door te leren, dat bedoel ik.
Ik maakt véél paarden zadelmak, toch is pietje, niet arie. En kan hij iets uithalen waar ik dus nog niet kennis mee gemaakt heb.
Anoniem schreef:Denk dat die basis net zoiets is als fietsen. En goh, het heeft ook nog eens met evenwicht te maken. Denk dat dat wel meevalt hoor. Eenmaal geleerd hoe een paard onder je zou móeten lopen, en dat blijft er wel in. (Mits je zeer regelmatig blijft rijden uiteraard)
Anoniem schreef:Als je eenmaal goed weet hoe het hoort merk je ook wel snel genoeg als het minder gaat.
Nee, hoeft niet, zeker als je maar 1 paard rijd, dan vergroei je namelijk in elkaars fouten en afwijkingen.
Anoniem schreef:Ik heb járen op een manege gereden (met een hoop draakjes ook nog eens, leuke leerpony's), maar toch heb ik daar maar een heel klein deel geleerd van wat ik nu weet/ kan. En de rest heb ik mezelf geleerd door afkijken, gevoel en lezen. Ik werd daar namelijk amper op fouten gewezen, dat moest ik zelf doen.
Huh, even terug zei je nog dat je wel nog lest op de manege.
Anoniem schreef:En als ik dan wél een keer goed les krijg, merk ik toch wel dat ik van het zelf uitzoeken wat op heb gestoken. Nooit uitgeleerd bedoel ik niet alleen met les krijgen, maar ook ervaring opdoen en jezelf dingen leren. Dat hangt niet alleen af van iemand die op de grond staat mee te koekeloeren en dingen roept.
Hier roep je toch af, dat je het prima zelf kunt?
Anoniem schreef:Precies, heerlijk is dat. Sheila is al zo dat wanneer ik in dr achteruit wil zetten en ik doe het iets anders dan aangeleerd, dan staakt ze al.
Staken is onkunde van de ruiter.
Anoniem schreef:Dat is 'onze manier' En daar ga ik verder geen verantwoording voor afleggen want we vinden het prima zo. Goh, natuurlijk zet je een paard niet letterlijk in z'n achteruit, maar zo mag ik het toch wel noemen?
Jou manier, is dus de beste manier?
Dit is maar een greep van posts van jou waarin je overkomt alsof je alle wijsheid al hebt, en niks meer bij hoeft te leren, want hallloooowww het is toch jou manier?
Nou prima toch? Zeg dat dan gewoon, en praat jezelf niet in een hoek.