Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
horseyfries schreef:Anky heeft trouwens geen ereronde gereden met Salinero, ze is wel op hem binnengestapt maar de groom heeft daarna met hem de baan verlaten na het volkslied, volgens de speaker omdat ze voor het paard kozen omdat hij zo geschrokken was en dat leverde een daverend applaus op.
VValar schreef:Nee goud voor Anky, zilver voor Edward (jaaaaa blijf een sucker haha) en brons voor Imke! Denk dat we een tikkeltje optimistisch zijn alleen hehe
Tyrza schreef:Als er eentje is die heeft laten zien wat ze waard is, is het Imke wel
Mireille1970 schreef:Ik ga voor:
1. Anky
2. Heike na een foutloze zeer degelijke kur
3. Schimmel na foutloze getalenteerde kur
4. Imke na zichzelf wederom te overtreffen, as always
5. Edward met een vermoeide te trage Lingh
6. Elvis om zijn talent in de benen
7. Isabel omdat ze zo goed kan sturen
8. Die mexicaanse omdat ze vandaag de verassing was
9. Lancet, omdat we nog steeds Lancet NL-er vinden een beetje
etc
horseyfries schreef:Mireille1970 schreef:Ik ga voor:
1. Anky
2. Heike na een foutloze zeer degelijke kur
3. Schimmel na foutloze getalenteerde kur
4. Imke na zichzelf wederom te overtreffen, as always
5. Edward met een vermoeide te trage Lingh
6. Elvis om zijn talent in de benen
7. Isabel omdat ze zo goed kan sturen
8. Die mexicaanse omdat ze vandaag de verassing was
9. Lancet, omdat we nog steeds Lancet NL-er vinden een beetje
etc
In deze volgorde? Jij moet nodig op cursus bij onze oosterburen!
Paardentango schreef:Ik mis Lau ?
Paardentango schreef:Ik mis Lau ?
horseyfries schreef:Ze werd geïnterviewd door de omroeper in één van de eerste pauzes en moest commentaar geven bij de beelden van woensdag. Er kwam een beeld van nederlandse supporters en ik weet niet meer precies wat ze zei maar het was in ieder geval behoorlijk smalend en neerbuigend. Terwijl anderen zoals Isabell, Imke en Anky het hele publiek roemden.
Er was ook een geweldige sfeer en er werd geklapt voor iedereen, ongeacht nationaliteit of naam.
Dat je daar dan zo neerbuigend over moet doen als je zelf gewonnen hebt zegt veel over je karakter vind ik...
Paardentango schreef:Dat vind ik een van de pluspunten van het Nederlandse team, men is vol lof over elkaar en dat komt een stukje sportiviteit ten goede. Daar gaat het uiteindelijk om, elkaar iets gunnen. Leuk viertal, en leuk twee heren en twee dames.
Dat idee heb ik nou ook altijd van Isabelle Werth, een hele beschaafde dame die heel graag doet wat ze doet en er ook goed in is. Heb haar nog nooit akelig horen doen over anderen, en dat pleit voor iemand vind ik.
Jammer, veel gemist dus vanavond.
Komt wel goed denk ik.
Tyrza schreef:Als er eentje is die heeft laten zien wat ze waard is, is het Imke wel