Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) Dhani schreef:Ik rijd nu juist geen paard omdat ik het niet rieel vind tegenover het paard.
Ik weeg over de 100 op het moment. en ik ben dan ook streng aan het afvallen.
Ik vind het niet rieel voor het paard omdat ik zo graag wil rijden. om met mijn zwaargewicht op een paard te klimmen.
Daarom is het juist een stok achter de deur om af te vallen.
nikilover schreef:Galii schreef:Volgens mij heb je mijn post niet goed gelezen!
Ik zeg toch duidelijk; Ik stoor me er niet aan las wat 'vollere mensen op een paard zitten maar IK vind het er gewoon niet zo mooi uit zien.
Ik reageer toch niet voor niets op JOUW post?
Ik vind het raar dat je het gelijk al niet mooi meer vind als iemand wat voller is.
Met andere woorden, zolang geen maatje anorexia in de ring verschijnt vind je het er niet uitzien?
Wat nou als je zelf een keer ziek word, en je komt een paar kilo aan door de medicatie, vind je het dan zelf ook geweldig om te horen van al die slanke meiden: oh gadver,dat ziet er niet uit zeg, want zij is vol!!
Ja ben je erg blij mee op dat moment..
Behandel een ander zoals je zelf ook behandelt wilt worden
bijvoorbeeld met RESPECT wat in dit topic ver te zoeken is
Die zijn sterk en kunnen heel groot zijn. Of een friesje? Ik zou koudbloeden kiezen ^^,
ponylies schreef:ik zou niet gaan voor een haf of tinker omdat die toch niet zo groot zijn,
voor die paarden zou ik niet gaan,
ik raad je een belgisch trekpaard aan die zijn een slag groter en sterker,
nu ga ik weer meelezen
maranba schreef:eigen paardje is altijd leuker. En ja een match is altijd lastig om t vinden. Zeker omdat hij ook aan de lange kant is. Ben bang dat hij met een een pony van 150 a 155 erg klein is. Ik weet het omdat mijn dochter met haar lengte op onze verzorg paard eigenlijk geen gezicht meer is omdat haar benen lang zijn.