Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Zorbadegriek schreef:Uitgillen van plezier hoe komt ze der op.
Het lijkt wel een sexclub
Mireille1970 schreef:Mijn idee: ongelooflijk dat Isabel zoveel punten kon scoren...
Heel onrustig en ongelijk beeld, rommelig in het hoofd, kruis hoog, heel traag achterbeen en lang de staart in ook in passage, veel te diep EN een nooit voorwaartse pi/pa... steeds een ondervouwend voorbeen...
Dan Salinero: juist door de rust die hij uitstraalde minder spectaculair wellicht... maar wel superfoutloos, oke wellicht een minder mooi doorgesprongen 2e pirouette, maar verder prachtig stil en rustig ontspannen beeld, groot lopen, mooi van achter uit, overgangen naadloos, mooi zitten waar het moet, goed stappen, wissels goed, nergens duiken of te diep of spanning. Anky zag er ook rijdend uit in plaats van remmend zoals het ook wel eens kan.
Ik begrijp er niets van... maar ja zal wel aan mij liggen.
Tja, de schimmel, leuk gisteren, ééndagsvliegje wellicht, redelijke passage bij momenten, verder te gewoon, nog te onervaren en te rommelig, hele proef te diep en schokkend met het hoofd op elke beweging, dan ook nog wat foutjes hier en daar, duidelijk zichtbaar.
En Elvis, misschien wel het beste paard van deze WK over de benen, maar ja het gereden zijn vraagt toch wel meer dan Nadine of Martin (hoor net dat ze daar weg is trouwens) kan geven hoor... Veel te star en stug, niet door de hals, kaken, en niet mooi van achter naar voren doorgolvend.
Paardentango schreef:Helaas, noodgedwongen verblijf ik niet voor de buis maar elders op dit moment. Dus ik vrees dat er even geen Aachen inzit.
Net als paarden, je hebt niet altijd alles in de hand![]()
Wie weet straks wat samenvattingen of lieve vrienden die het openomen hebben, lekker samen kijken en thuis jureren met een kop koffie en chocola.. mjam...
Paardentango schreef:Hi, hi dat kan best wel eens spetteren !
(Hou het netjes, ik bedoelde in woorden)
Mireille1970 schreef:Paardentango schreef:Hi, hi dat kan best wel eens spetteren !
(Hou het netjes, ik bedoelde in woorden)
![]()
![]()
![]()
Ben blij dat je dat nog even toelicht![]()
Maar kan wel spannend kijken worden, jij bent vast voor een ander dan ik hahahahaha
Mireille1970 schreef:Oh oh de pijl steigt
en niveau daalt.............
VValar schreef:Overgewaardeerd (en heb dan niet eens alle combi's aan het werk gezien): Satchmo, BH Matine (zeer mooie pi/pa toer, soms douwerig in de piaffe, rommelige proef met hier en daar grove fout), Elvis (volgens mij geen grove fouten maar wat een naar beeld gaf hij vandaag in de aanleuning, had imo zeker meer pnt mogen kosten!), Bonaparte (hmm wat schortte daar ookalweer aan...). Enfijn, tis maar goed dat ze mij niet in het jurygelid hebben!