Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
janderegelaa schreef:Nooit van de buitenkant een portemonnaie inschatten... misschien dat het complex van de bank is?
VValar schreef:Ik snap trouwens niet waarom je zo degenererende opmerking moet plaatsen over iets, waarvan je zelf volgens mij niet eens het fijne van hebt begrepen.
In dit artikel wordt gesuggereerd dat een LDR gereden paard achter het bit zou zijn, geen contact meer zou hebben en zich hierdoor zou gaan ontrekken aan het bit. Eenmaal aangeleerd, moeilijk afgeleerd. In zo'n geval zou je inderdaad snel de controle verliezen van je paard. Maarja, gelukkig weten sommige nog wél wat LDR precies inhoudt, en dit systeem draait niet om al het contact met je paard te verbreken door hem achter het bit te laten rijden.
VValar schreef:En jij leest die troep?
KiWiKo schreef:als een paard achter het bit kruipt dan ontrekt hij zich inderdaad aan de inwerking van het bit........ maar dat is geen LDR das gewoon stout![]()
Mireille1970 schreef:Ach je weet wie het zeggen heOngelooflijk............ dit geeft wel de kwalitatief hoge standjes van de gemiddelde bokker weer........... dat er uberhaupt mensen zijn die denken dat het gaan rennen van Salinero ligt aan haar thuistraining......... * zucht*
Mireille1970 schreef:Ongelooflijk............ dit geeft wel de kwalitatief hoge standjes van de gemiddelde bokker weer........... dat er uberhaupt mensen zijn die denken dat het gaan rennen van Salinero ligt aan haar thuistraining......... * zucht*
VValar schreef:Als je denkt dat dit al erg is... moet je fokt er eventjes op na lezen
KiWiKo schreef:volgens mij bespeur ik ook een onderhals![]()
![]()