Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
VValar schreef:En jij leest die troep?
janderegelaa schreef:Aha, ook lid van de fanclub?
VValar schreef:En jij leest die troep?
temkey schreef:VValar schreef:En jij leest die troep?
Hoezo troep?
Paardentango schreef:Toch eng he, als je paard ineens om zich heen mag kijken.
Wel erg sneu voor haar, en haar fans, al zullen die het wel vergeven. Heel genante foto, al moet ik eerlijk bekennen dat het hetzelfde gevoel als bij de Kroaat geeft, tikje meelijwekkend.
Gelukkig rijdt de bereden groep altijd met vier teugels, en heeft er altijd zo eentje beschikbaar voor op hol geslagen paarden. Ook voor die van topruiters.
Mag LDR niet tijdens een prijsuiteiking ?
janderegelaa schreef:Net zoals er geen wetenschappelijk "evidence based" onderzoek is gedaan naar eventuele gevolgen van LDR.
Overigens staat die tekst vol met argumenten die steekhoudend zijn. Sterker nog, Sali zijn sprintje staat erin beschreven en ook waarom hij daarna niet meer te stoppen was.
janderegelaa schreef:Met een slof om en LDR toegepast was ie nooit gegaan, het is lastig rennen als je de wereld op zn kop ziet.
Mireille1970 schreef:janderegelaa schreef:Net zoals er geen wetenschappelijk "evidence based" onderzoek is gedaan naar eventuele gevolgen van LDR.
Overigens staat die tekst vol met argumenten die steekhoudend zijn. Sterker nog, Sali zijn sprintje staat erin beschreven en ook waarom hij daarna niet meer te stoppen was.
Hahahaha vet knap............................
Zal ik Sali's sprintje eens omschrijven: "teeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeering, schrik me dood" en tja een paard dat gaat hollen......... Oh weet je nog Temkey?????????? Met Mickey................ jeetje die ging 6x in de week hollen hahaha nooit meer te stoppen en dat was een pony van 1.25 m hahahaha![]()
VValar schreef:In bovenstaande link kan ik niets terug vinden over Salinero's sprintje en waarom hij dan wel niet gelijk terug gereden kon worden.
Als je het algemene stuk bedoelt over hoe de auteur geen idee heeft hoe je een ldr gereden paard terug rijdt wanneer deze aan de haal gaat, vraag ik me wederom af welke kennis deze bezit om zo'n algemene negatieve ldr statement te maken. Nogal suggestief als je het mij vraagt.
Don_Marcello schreef:
janderegelaa schreef:Ben toch wel benieuwd of ze er nu wel weer op durft....
Tyrza schreef:Don_Marcello schreef:
Grappig, de 2e dame is helemaal geen LDR beoefenaar....
pol013 schreef:Waar hebben we het hier over zeg? Mijn god, eigenlijk te dom om hier een reactie op te plaatsen. (en doet het vervolgens toch)
Een paard gaat op hol in een bomvol stadion en is niet meteen terug te rijden op een lief ophoudinkje. Dan heeft dat iets te maken met een rijmethode??!!
Laa me nie lache![]()
Kan niet eens typen hoe onzinnig en vergezocht ik deze onzin vind.
En gillen? Wie was er bij en heeft dit daadwerkelijk gehoord?
En dan nog? Ze zou wel eens kunnen schrikken. Dat is inderdaad echt een misdaad. Je paard gaat ervandoor en op dat moment schiet je gebroken been, je kind etc. door je hoofd. Foei Anky.....dat is niet GP waardig
temkey schreef:Mireille1970 schreef:Hahahaha vet knap............................
Zal ik Sali's sprintje eens omschrijven: "teeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeering, schrik me dood" en tja een paard dat gaat hollen......... Oh weet je nog Temkey?????????? Met Mickey................ jeetje die ging 6x in de week hollen hahaha nooit meer te stoppen en dat was een pony van 1.25 m hahahaha![]()
Ja dat was zo ,maar die deed zijn hoofd de lucht in hahahahah