ok hierbij toch wat beeldmateriaal van mijn wedstrijd van zondag....
ik ben zelf wel blij met deze foto:

MAAAR: Dit is een foto van het moment dat ze lekker zakt (wel kijk ik haar de grond in en moet ik mn hakken uitdrukken) als je het filmpje erbij pakt zie je dat ze een los vast verbinding heeft en niet constant in deze houding wilt lopen. Ook mis ik hier achterbeen gebruik... maargoed dat is te verklaren door het missen van kracht door zo lang stil te staan. En kan ik ook zeker oplossen. maar het niet constant in mijn hand zijn de los-vast verbinding vind ik echt super lastig.
Volgende foto:

Hier wel mooi achterbeen gebruik maar mag nog iets meer. Haar bekken moeten gewoon iets meer kantelen... wel zie ik buiging in haar lichaam. Mag ze haar neusje iets meer eruit. Mijn houding is bagger... mijn binnenhand is veelste streng en kijk ik naar beneden en mijn hakken staan omhoog

next picture:

Dit moet verruiming voorstellen

Ik zie wel verruiming van voor en niet van achteren. ze is ook net niet los genoeg in haar kaak. En ik verwacht verruiming maar wat doe ik? ik kijk naar beneden dus ik kijk haar de grond in....dan is het al lastiger om gewicht op de achterhand te zetten als er zo'n zoutzak op je zit die jou voorhand naar de grond drukt...
hierbij het filmpje van proef 1 (176 punten).... Juryhokje was erg eng dus veel spanning.... ik vergeet ook echt mn figuren en ik wilde net niet genoeg ontspannen dus dan ontspant mn peerd ook niet.... dus mis ik net wat lossigheid in mijn lijf en haar kaak....Ook mijn binnenhand is veelste streng.
brand maar los...:
tweede proef geen filmpje van deze was 181 punten en een winstpunt waard

Nog even spam fotos:
als je mij en mijn poephouding er af denkt dan vind ik dit wel een schattige foto