Paardentango schreef:Misschien een klein spiegeltje om mee te beginnen....
Wel eerst het bord even weghalen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Paardentango schreef:Misschien een klein spiegeltje om mee te beginnen....
janderegelaa schreef:Swaab is dan misschien oud maar hij ging toch op het paard zitten waar ik niet meer op durfte
Grenzeloos respect voor die man.
temkey schreef:Mireille1970 schreef:Meningen zijn er ook om elkaar tegen te spreken, zonder tegenspraak geen concourrentie en dat is heel slecht voor alle economie.
Dat vind ik heel juist gesproken @Mireille
PS Groetjes aan Rona.
SuperPepeijn schreef:Misschien baalde hij van zijn eigen prestatie?
Goofy44 schreef:Heeft er nog iemand genoten van de ruitersport in Aken ?
QQQQ schreef:Blijkbaar was de combi al niet helemaal voor elkaar vóór het optreden:
"De 11-jarige Keltec Salinero schrok op weg naar de piste ergens van en sloeg bijkans op hol. Daarna kreeg Van Grunsven het toppaard niet meer netjes in het gareel. Een dertiende plaats met een score van 70,96 procent was haar lot. "Ik begrijp niet wat er aan de hand was", zei Van Grunsven. "Iets moet hem angst hebben aangejaagd. Dit heb ik nog nooit meegemaakt." Salinero ging galopperen als-ie moest draven, maakte een piaffe als stilstaan werd gevraagd."
Gerrie schreef:QQQQ schreef:Blijkbaar was de combi al niet helemaal voor elkaar vóór het optreden:
"De 11-jarige Keltec Salinero schrok op weg naar de piste ergens van en sloeg bijkans op hol. Daarna kreeg Van Grunsven het toppaard niet meer netjes in het gareel. Een dertiende plaats met een score van 70,96 procent was haar lot. "Ik begrijp niet wat er aan de hand was", zei Van Grunsven. "Iets moet hem angst hebben aangejaagd. Dit heb ik nog nooit meegemaakt." Salinero ging galopperen als-ie moest draven, maakte een piaffe als stilstaan werd gevraagd."
Dit is oud nieuws?
Wat wil je hiermee zegen??