Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
knooopje schreef:snap al niet hoe de rook in het paard zijn neus moet komen,als je er op zit,maar ja de niet rokers zullen er wel meer ervaring mee hebben dan de rokers zelf!ik rook trouwens ook in het bij zijn van mijn hond,moet ik hem nu laten onderzoeken op long kanker!en als ik met mijn paard bij de hoefsmid ben,dan moet ik hem een neus en mond kapje om doen,of een gas masker als ik tussen het verkeer rijd!en al dat stof in de bak!daar moet ik dan ook wat voor verzinnen,stof in je longen,je moet er toch niet aan denken,denk dat ik hem beter geen hooi meer kan geven.
het is echt geen ramp om te roken op je paard!dat je het aso vind staan alla,maar schadenlijk is het echt niet,en het paard merkt er helemaal niks van!

maar doe het wel
Lara_Silver schreef:knooopje schreef:snap al niet hoe de rook in het paard zijn neus moet komen,als je er op zit,maar ja de niet rokers zullen er wel meer ervaring mee hebben dan de rokers zelf!ik rook trouwens ook in het bij zijn van mijn hond,moet ik hem nu laten onderzoeken op long kanker!en als ik met mijn paard bij de hoefsmid ben,dan moet ik hem een neus en mond kapje om doen,of een gas masker als ik tussen het verkeer rijd!en al dat stof in de bak!daar moet ik dan ook wat voor verzinnen,stof in je longen,je moet er toch niet aan denken,denk dat ik hem beter geen hooi meer kan geven.
het is echt geen ramp om te roken op je paard!dat je het aso vind staan alla,maar schadenlijk is het echt niet,en het paard merkt er helemaal niks van!
Jij ruikt blijkbaar wat het paard ruikt? Hoe kun jij -aangezien rokers hun eigen stank niet ruiken- zeggen dat het paard er geen last van heeft? Ik ruik het toch wel in een omtrek van 3 meter als iemand zit te roken, denk je nu écht dat je paard er niks van ruikt? Doe opmerkingen daaronder zijn nogal raar aangezien het hier gaat om een product waarvan men wéet dat het schadelijk is en het niet gaat om een 'natuurlijk' product als stof.
Thefrodo schreef:Er is maar een juiste oplossing voor de hele rokers discussie........ stoppen.
__Laura schreef:Even lezen quieto; rokers kunnen wel zonder maar willen niet zonder & de meeste hier vinden het niet nodig om zonder te rijden
__Laura schreef:Verslaving is een toestand waarin een persoon fysiek en/of mentaal van een gewoonte of stof afhankelijk is, zodanig dat hij/zij deze gewoonte of stof niet, of heel moeilijk los kan laten. Als het lichaam deze stof of gewoonte dan moet loslaten kunnen er ernstige ontwenningsverschijnselen optreden bij deze persoon.
Ik ga nog steeds niet schuimbekken of trillen als ik moet paardrijden zonder peuk
__Laura schreef:Ik zeg ook niet dat ik niét verslaafd ben, maar ik rook niet op mijn paard omdat ik niet zonder kàn op dat moment.
dat soort dingen doe je, omdat je er zin in hebt
__Laura schreef:Als ik zin heb om te roken (als de adrenaline zo hoog is dat m'n tanden er van tintelen is het heerlijk om even te roken zodat je rustiger word) rook ik. Als ik ga paardrijden & ik heb honger eet ik ietsdat soort dingen doe je, omdat je er zin in hebt
?