Mijn ruin is ook een super rijpaard, maar dat kan ik dus niet uit eerste hand zeggen, want ik heb hem nooit echt gereden. Maar goed, merries of ruinen is mij om het even denk ik. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Mijn ruin is ook een super rijpaard, maar dat kan ik dus niet uit eerste hand zeggen, want ik heb hem nooit echt gereden. Maar goed, merries of ruinen is mij om het even denk ik.
Klaasje schreef:Ik heb Hengst gekozen. Ik rijd een dekhengst voor iemand, en over het algemeen willen ze érg hard voor je werken, echt 'willing to please'. Erg fijn. Uitzonderingen daargelaten.
Zelf heb ik een ruin, die ook erg fijn in het rijden is.
Ik heb mijn merrie destijds verkocht omdat het 'simpelweg' niet klickte tussen ons toen ik dingen van haar begon te vragen.
Nee, geef mij maar een ruin (of hengst)
pharagirlke schreef:Klaasje schreef:Ik heb Hengst gekozen. Ik rijd een dekhengst voor iemand, en over het algemeen willen ze érg hard voor je werken, echt 'willing to please'. Erg fijn. Uitzonderingen daargelaten.
Zelf heb ik een ruin, die ook erg fijn in het rijden is.
Ik heb mijn merrie destijds verkocht omdat het 'simpelweg' niet klickte tussen ons toen ik dingen van haar begon te vragen.
Nee, geef mij maar een ruin (of hengst)
willing to please misschien wel, maar ze zijn ook ontzettend snel afgeleid!

splash1999 schreef:Maakt toch niet zoveel uit voor mijn gevoel, qua rijden dan. Een hengst die heeft gedekt moet je mss iets meer van de merries weghouden. Maar ik heb op een hengst die dekte gereden, en op hengsten die niet dekten.ook ik heb goede ervaringen met hengsten, zolang je erg goed consequent bent kom je een heel eind. deze hengsten hebben niet gedekt waar ik mee gewerkt heb dus zal net een tikkie anders zijn. Mijn eerste verzorgpaard was zelfs een hengst. Maar een die perfect opgevoed was.
. Kennelijk trek ik dat aan, of zij mij
.

Nee. Ik ben van de dames. het liefst van die hittepettiterige dametjes. Lekker eigenwijs.
Geweldig.

(Omdat ze 'mannelijk' zijn). Maar dat vind ik