Die hebben een perfect beukenhouten krukje met één treedje, heel stabiel. Volgens mij kun je op de site van Paardenbegrijpen wel ergens een foto vinden waar hij op staat.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Madeleine16 schreef:Super goed opstappen met krukje, goed voor zadel en rug van je paard. Bovendien lekker mkkelijk, ik ga er mee door
MonicaG schreef:Ik ben lenig genoeg om er zelf op te komen

runningkawa schreef:ff vraag tussendoor
Wat voor krukje hebben jullie en waar gehaald?
Ik wil er graag 1 kopen, maar wat ik nu gezien heb ben ik bang voor omkiepen of het is heel open en bang dat een paard bij wat pech erin kan komen.
TOET122 schreef:Persoonlijk vind ik een krukje niks als je paard gaat lopen en valt er perongeluk over of iets. Had zelf liever altijd een pootje van iemand vond ik een stuk veiliger.

VeerenAshley schreef:Ik bedoel een houten krukje met 2 treetjes, het bovenste iets breder en met een uitsparing erin als handvat.
Ik zou iet meer op die manege durven te komen. Dinopino schreef:@uppojono nee opstappen met een krukje is echt iets voor oudere dames Stel je voor je wordt voor stijfe hark uitgemaakt.Ik zou iet meer op die manege durven te komen.