Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Miss_m schreef:Of de jury moet anders gaan jureren niet letten op de kleine dingetjes zoals of een paard wel of niet de hele proef aan de teugel loopt in de B gelukkig doen de meeste Jury's dat ook niet.

) Miss_m schreef:Tis niet zo dat een paard dat ooit Z heeft gelopen in de B meteen iedereen eruit rijdt.
Wel is het soms oneerlijker.. Ik heb zelf een pony die ik naar 2 jaar mee gevochten te hebben eindelijk een beetje normaal aan het lopen heb en ik start hem af en toe op wedstrijden.. je ziet dan toch wel dat de pony's/paarden die al iets hebben gelopen meestal met de punten ervan door gaan.
Ik vind dat er misschien een klasse bij moet komen voor mensen die echt nog niks gereden hebben of paarden die nog niks gelopen hebben..'
Of de jury moet anders gaan jureren niet letten op de kleine dingetjes zoals of een paard wel of niet de hele proef aan de teugel loopt in de B gelukkig doen de meeste Jury's dat ook niet.
Maar ik ben het er mee eens dat een Z paard echt niet altyd makkelyk of goed is...
Kafue schreef:Heej het was in antwoord op een ander hoor.
Ik vind iemand pas professioneel ruiter als die het voor zijn beroep doet, en het niveau maakt dan niet zoveel uit.
'Maar iemand schreef dat je proif bent als je tweemaal Z2 gestart bent daar antwoorde ik op.