horseyfries schreef:Hns, waar stonden de paarden die je noemt in training? Want ik ken geen één van deze paarden. Stonden die misschien bij ruiters die LDR wilden nadoen zonder de juiste begeleiding?
Want zo kan ik je ook legio voorbeelden opnoemen van paarden die door kissing spines op vier, vijf jaar al kapot gereden waren omdat ze verkeerd klassiek werden afgericht.
Dat jij blijkbaar niet WIL zien dat de paarden van Anky met plezier door de baan gaan, oortjes erop, geen verzet, maar pure LOL, daar kan niemand tegenin praten.
Maar bedenk wel dat een paard wat elke dag tegen zijn zin dingen doet dit nooit blijft doen en als hij dingen doet die hij lichamelijk niet aankan, dat hij dan binnen de kortste keren met een blessure staat .
Hoe vaak heb je geweten dat Anky moest afzeggen vanwege een blessure van Bonfire of Salinero?
WIL ik Anky's paarden niet blij zien?
IK wás Anky fan en ook nog een erge.
áls haar methode blije paardjes zou laten zien zou dat een opluchting zijn en geen ontwijking aan 'de verdoeming van Anky'.
Ik ga hier niet de naam van mijn oude stal noemen, want ondanks dat ze verschrikkelijke mensen hadden hadden ze net zo goed goeie mensen dus ik ben niet van plan hun slecht te maken maar ook niet bekend.
Waarschijnlijk ken je deze paarden niet, want voordat ze überhaupt al konden beginnen aan een carriere dood waren.
Het waren inderdaad ruiters die wél goede begeleiding hadden
maar zelfs zo stoer en eigenwijs zijn dat hun de raad van anderen in de wind sloegen.
Het is míjn paard, ík wil op wedstrijden gaan zo snel als mogelijk en daar heb jíj niks mee te maken.
Resultaat binnen een half jaar een dood paard alleen door de stoerheid en koppigheid van de mensen.
Citaat:Maar bedenk wel dat een paard wat elke dag tegen zijn zin dingen doet dit nooit blijft doen en als hij dingen doet die hij lichamelijk niet aankan, dat hij dan binnen de kortste keren met een blessure staat .
Hoe vaak heb je geweten dat Anky moest afzeggen vanwege een blessure van Bonfire of Salinero?
Nogmaals, je weet niet hoe die paarden getraint zijn.
Als je een paard breekt kun je hem makkelijk dingen laten doen die hij absoluut niet wil.
Als er eens een keer verzet is wordt daar gewoon aan gewerkt.
Waarom is die inspanning en dat tandenknarsen van de ruiters nodig?
Ja kijk eens goed en zoek de tandenknarsende, achteroverhangende ruiters die kun je namelijk ook vinden.
Uit onderzoek blijkt dat LDR niet schadelijk is als je weet hoe je het moet inzetten.
Maar daar komt mijn vraag weer.
Kijkt iemand wel naar het paard?
Zijn ze dan zo blind om die schreeuwende en hulpeloze blikken te zien?