Mooie tips, zit zeker een paar bij waar ik wel wat mee kan. De schouder zal ik naar laten kijken osteo komt toch binnenkort en zal het eens mijn mijn instructeur overleggen. Persoonlijk zie ik gewoon een paard wat al minder op de voorhand loopt, maar nog steeds op de voorhand loopt. Hier moet ze gewoon nog meer vanaf.
Tja.. mijn houding blijft een puntje, hier zijn we actief mee bezig, bekken kantelen, rechtop met ontspannen rug
En ja ik ben allang blij dat ze niet meer onder me vandaan rent, nu gaan we proberen om langzaam het tempo een beetje te verhogen voor meer activiteit.
Ze heeft geen blessure gehad maar zat gewoon goed vast in de spieren. Even snel uit mijn hoofd: kaak, voorhoofd, atlas, cto, SI gewricht. Hierdoor zijn we toen ze net (bij mij) opgeknapt was na verwaarlozing en daarna twee maanden onder het zadel en daarna 3 maanden niks doen. Met de behandeling begonnen en daarna het werk aan de dubbele lijnen. In eind maart zat ik er eindelijk weer op. Op het filmpje zijn we dus weer twee maanden onder het zadel

Ik vind het wel leuk om jullie gedachtes zo te horen. Dus grote kans dat ik nog wel eens een filmpje zal plaatsen