Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance
xGoldenHero schreef:Ik denk dat het meisje 7 jaar is en net nieuw. De moeder heeft zelf nooit gereden en dit is hun eerste pony.
De moeder kijkt me nu niet meer aan maar dat boeit me weinig.
Op de pony wedstrijden hier op stal hoor je sommige ouders gewoon zo slecht praten over hun kind. Voorbeeldje : meisje in de B, bling bling overal waar je kijken kunt en pony liep netjes. Moeder van het meisje zegt tegen een andere moeder aan de bakrand ;Nou, zijn we nou helemaal hierheen komen rijden als ze hem zo laat lopen? Ik meld haar wel af, schaam me dood!
Pony liep dus niet goed genoeg "aan de teugel". Het was druk in de bak en haar pony sprong een paar keer weg.
Dan heb ik echt medelijden met dat meisje.
Vriendin van mij zei toen; wauw dat meisje met al die bling bling, die kon nog wel eens winnen.
En raad eens? Ze won ook. Toen was die moeder ineens zo blij..
Urielle schreef:@Mykenshant
Sommige angstige kinderen hebben tijd nodig en doen het dan vanzelf, andere kinderen blijven hun angst uit de weg gaan. Dan zul je ze het toch een keer moeten laten doen om een succeservaring op te doen. Uiteraard mits ze er klaar voor zijn, niet een die in draf er nagenoeg af stuitert laten galopperen.