Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Arantes schreef:Ik ben 19 jaar, 1.70m en rijd een ranke Welsh NWR van 1.53m. Past nog prima, al had het denk voor het plaatje wat mooier geweest als hij net een paar cm groter was geweest. Foto
silversomali schreef:Hallo iedereen,
Volgend jaar kan ik eindelijk een eigen pony/paard kopen. Nou ben ik vrij lang, 1.80 (weeg ong 60 kg). Ik wil eigenlijk een arabier kopen of een e-pony. Moet een veelzijdig beestje zijn, wil er basis dressuur, springen mee kunnen doen en vooral endurance. Maar vanwege mijn lengte zeggen veel mensen dat ik een paard moet kopen. Wat vinden jullie? Ik dacht dat het met een stokmaat van 1.50 nog wel zou gaan?
Ik heb wel eens op paarden gereden maar vind het 3x niks eigenlijk..
silversomali schreef:Hallo iedereen,
Volgend jaar kan ik eindelijk een eigen pony/paard kopen. Nou ben ik vrij lang, 1.80 (weeg ong 60 kg). Ik wil eigenlijk een arabier kopen of een e-pony. Moet een veelzijdig beestje zijn, wil er basis dressuur, springen mee kunnen doen en vooral endurance. Maar vanwege mijn lengte zeggen veel mensen dat ik een paard moet kopen. Wat vinden jullie? Ik dacht dat het met een stokmaat van 1.50 nog wel zou gaan?
Ik heb wel eens op paarden gereden maar vind het 3x niks eigenlijk..
Zeeuwtje68 schreef:Ik ben 45
1.76 lang
70 kilo en rij altijd liever op d of e pony's dan paarden
Ik heb nu net een d pony gekocht
Merrie net 4 en kruising fjord dus stevig ras
Ik heb nooit iets met grote paarden gehad
grootste paard (draver) was 1.64 maar vond ik veel te hoog
nee geef mij maar gewoon een stevige d pony..
en hier een foto ernaast kan nog geen foto maken als ik erop zit
dus die volgt nog
Meet Flicka kruising Fjord/Tinker
net 4 geworden, merrie en 1.43 stokmaat
[ Afbeelding ]