Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Arc_En_Ciel schreef:Ach mensen, doe ns even niet zo kattig tegen JasmijnJoy.
Dat mag en kan zij toch vinden?
Bovendien vind ik het niet eens zo gek wat ze zegt.
Het uitgekozen paard is een paard dat thuishoort onder de kont van een sterke volwassene. Dit is echt een sterpaard en imo is die niet geschikt om een 11-jarig meisje te leren springen. Ik zou gewoon gaan voor een bomproof pony die niet al te oud is, en goed kan springen. Voordat deze meid Z rijdt is ze alweer een heel stuk ouder.

_Alarm_wlkp schreef:Als jullie goed hadden gelezen heeft de vader gezegd hier niet meer te reageren omwille van vele botte reacties

Arc_En_Ciel schreef:Ach mensen, doe ns even niet zo kattig tegen JasmijnJoy.
Het uitgekozen paard is een paard dat thuishoort onder de kont van een sterke volwassene. Dit is echt een sterpaard en imo is die niet geschikt om een 11-jarig meisje te leren springen. Ik zou gewoon gaan voor een bomproof pony die niet al te oud is, en goed kan springen. Voordat deze meid Z rijdt is ze alweer een heel stuk ouder.

Geryon schreef:Arc_En_Ciel schreef:Ach mensen, doe ns even niet zo kattig tegen JasmijnJoy.
Ben het met je eens. Maar er zijn trouwens zat meiden die binnen een of twee jaar Z rijden.

Arc_En_Ciel schreef:Geryon schreef:
Ben het met je eens. Maar er zijn trouwens zat meiden die binnen een of twee jaar Z rijden.
Absoluut. Dat is ook mogelijk, wellicht vinden ze een echt goede pony die àlles eruithaalt wat erin zit
Maar het is toch zo naïef om meteen een sterpaard te kopen, als Debbie echt talent heeft komt ze er ook wel met een pony die wat minder topluxe is
Geryon schreef:Heb net het filmpje gekeken van het paard, maar vind het geen bijzondere springer (of het kan meer dan het laat zien). Maar geen goed plan voor een 11 jarige.
Nouja, 'er komen'.. Dat ligt toch echt aan het doel van Debbie. Maar imo kan ze beter eerst ervaring op doen via een pony die zich al bewezen heeft in het Z of hoger. Dán overstappen op een paard met welke ze haar doel zou kunnen behalen (als dat hoger is dan basissport).
JasmijnJoy schreef:Dat vind ik niet. Er word goed advies gegeven. En als de TS daar niet tegen kan. Wat een volwassen man is is dat raar. En als de TS een meisje is van 11 jaar, die liegt. Dan is dat ook raar.
JasmijnJoy schreef:Dit staat op het profiel van Paul/Debbie:
"Hallo, ik ben debbie, 11 jaar en spring al 1 jaar op een groot paard"
En:
"Mijn papa gaat volgende week een paard voor mij kopen (unistar - dageraad)"
Ziet ernaar uit dat het toch het paard is geworden
Als de verkopers niet slim zijn geweest.