moo_wuppie schreef:Ik vind dit hele harde woorden. Ik heb ook geen maatje 36, moet ik dan stoppen met paardrijden??
100kg de max?? wat belachelijk, ik vind dat je best wel mag oppassen met wat je zegt. Sommige mensen zijn zwaarder ja, maar daar kan je het al niet vanaf zien dat ze miss (bijna) 100 kg zijn.
Hoe moeten mannen dit doen dan? Mannen gaan toch al sneller naar de 100 kg of er mogelijk ook zelfs overheen, mannen mogen dus niet paardrijden?? Of als het mannen zijn dan mag het wel ineens??
Ik vind het hele harde woorden, mensen let op je woorden. Je kan het misschien niet zo bedoelen maar je geeft voor vele toch een mes steek onder water. Velen doen er wat aan (als ze het zelf door hebben) maar het gaat niet altijd zoals ze zelf willen. Ik merk ook steeds meer in mijn omgeving dat de mensen die er niks aan zouden hoeven doen, er door verkeerde woorden ook wat aan gaan doen waardoor ze dun worden of zelfs té dun.
Geen maat 36 OF 100 kilo... dat is nogal een verschil, en zit ook nog iets tussen.
100 kilo is in vrijwel alle gevallen, bij vrouwen, ernstig overgewicht. Tenzij de vrouw in kwestie erg lang is.
Wanneer het een lange/ gespierde man betreft zal die de 90 wel kunnen halen.... Ik ken een aantal echt lange mannen (langer dan 1:90), met een betrekkelijk stevig postuur. En die halen allemaal de 100 kilo niet.
Ik vind 100 kilo prima, maar gewoon niet op een paard.
Mijn vergroeide rug maakt ook dat ik geen balletdanseres kon worden, wat ik graag wilde... dat doet pijn.
Mijn slechte ogen zijn ook niet leuk... en zo zijn er meer pijnlijke zaken.
Iedereen heeft met 'pijnlijker' feiten over zichzelf te dealen, het enige fijne aan overgewicht door voedselinname is echter dat je het gewicht kunt verliezen...
Met mijn rug en ogen wordt het nooit meer iets.... dat is eigenlijk vervelender.