Zo moet het niet....

Zo moet het wel!!...

Is overigens mijn 8jr dochtertje met onze welsh A-pony...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Foto's van voren of totaal niet scherp
_danieke_ schreef:mistid schreef:Ik wil niet vervelend doen, maar van bijna alle foto's die de laatste dagen geplaatst zijn kan ik weinig maken. Foto's van voren of totaal niet scherp
en ook die verre van perfect zijn
Janouu schreef:ik vond dit topic, en ik weet dat mijn spring houding niet geweldig is, dus willen jullie tips geven ??
ik zag zelf al dat ik me handen meer naar voren moet meegeven. @1e
& naar voren kijken. @2e ( ik leundaar trouwens net niet op dr nek)
_danieke_ schreef:je hoeft ze niet in zn oren te stoppen hoor
dots heeft net contact met de mond, als ze haar handen verder naar voren doet heeft ze waslijnen
en wat denken jullie hiervan? vivana schreef:En Dots zit goed zeker niet rechter erop....misschien iets meer en uitgedrukte hak maar verder is het goed!
? 
LoveBodin schreef:MelissaV
je staat te veel, duwt je benen naar achter. Je moet meer met je kont naar achter, wat platter, niet teveel.
Het is eigenlijk ook een beetje omdat je een kleine pony hebt. Daardoor komt alles ook niet goed/netjes uit.
Hoe kan je dat benen naar achter duwen oplossen? MelissaV schreef:LoveBodin schreef:MelissaV
je staat te veel, duwt je benen naar achter. Je moet meer met je kont naar achter, wat platter, niet teveel.
Het is eigenlijk ook een beetje omdat je een kleine pony hebt. Daardoor komt alles ook niet goed/netjes uit.
De pony is inmiddels al ff verkochtHoe kan je dat benen naar achter duwen oplossen?