Citaat:
Het is af en toe idd jammer, dat je schijnbaar over mensen die dun zijn, wel vervelende en kwetsende dingen mag roepen, maar gaat het de andere kant uit, dat is not done.
Ik ben ook slank, kan eten wat ik wil en heb veel moeite moeten doen om van 47 kilo naar de 57 te geraken.
Ik waai weg op mijn paard, kan beter niet bij een putje gaan staan, heb automatisch geen vrouwelijke vormen vanzelf, gratenpakhuis, bonkerakjes, ik ben altijd op dieet (je kunt schijnbaar niet van je zelf dun zijn), als ik geen taart wil(ben geen zoetekauw) stel ik me aan, dan denkt men dat je niet dik wil worden, skelet, zo jij mag ook wel eens wat meer eten. Mannen vinden je bij voorbaat maar niets, want je hebt niet genoeg om beet te pakken. Nou tussen Victoria Beckham en gezond gewicht zit ook een hele groep. Dunne mensen krijgen ook een hoop gezeik, niet iedereen wil zo dun zijn. Ik vind het jammer dat daar wel heel gemakkelijk over de drempel wordt gestapt.
helemaal mee eens..hier nog zo iemand.
Citaat:
Bovendien zie ik steeds vaker hele smalle meisjes klooien met hun veel te grote paarden omdat ze zo licht zijn als een veertje en het paard er lekker met hun vandoor gaat.. Of dat ze gewoon totaal geen overwicht kunnen krijgen op het paard. Haha.
Mijn flinke paard van 1.72 functioneerde toch prima onder het zadel ondanks mijn licht gewicht.
Citaat:
Dat maakte me ook niet uit. Ik ben blij met wat ik heb, misschien is dat een idee voor enkele bokkers hier. Ben wie je bent, en ben er gelukkig mee.
Ik ben ook wie ik ben, heb het eindelijk geaccepteerd. Maar dat wil nog niet zeggen dat het leuk is om dit soort dingen allemaal te lezen. Ik snap dat jullie benadrukken dat de TS niet te dik is. Want dat is ze absoluut niet. Maar ik vind het echt te gek voor woorden dat er dan meteen op dunne mensen afgegeven wordt! Ik had het topic geopend : wat is dat toch met die dikke ruiters...? daarin werd respectvoller gereageerd dan hier, en dat topic is gesloten wegens kwetsend. Terwijl het hier 10x zo erg aan toe gaat. Ik ga dus ook temmen want vind dit echt weer een typisch voorbeeld dat je er niets over dikkere medemensen gezegd maar worden, maar dunnere personen mogen blijkbaar openlijk afgezeken worden...
Laatst bijgewerkt door vencedor op 16-05-10 17:04, in het totaal 2 keer bewerkt