maar ben jij echt 1.65:O dat lijkt helemaal niet zo
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Chocotof schreef:Wat een heerlijke ponys in dit topic.
Zijn er hier meer pomyruiters die balen dat ze geen spring wedstrijden kunnen
rijden?
Saul veel sterkte met je poon.
hoop dat je weer snel kan rijden.
zit eraan te denken een klein meisje te vinden die springwerdstrijdjes met hem zou willen rijden
pas een kennisje aangesproken of die het niet leuk zou vinden en nu maar afwachten 
.

ik ben ook erg blij met ze
.
Jodieee schreef:en dan loop ik te zeuren xD ahah heb je foto is dat jij met die shetlander?
Jodieee schreef:Gave beestjes heb je
ik zat even te kijken dit is een discussie forum xD waar zijn de discussies xD pony-ruiters zijn veel te eensgezind xD
Jodieee schreef:nou uhm dan ga ik maar een vraagje stellenmisschien dat daar nog wat discussie uit komt xD
wie rijden er allemaal met hun pony's tussen de paarden op wedstrijdwelk niveau hoe groot is je pony,, blabla
enz.
ben wel nieuwsgierig naar,, en wat voor reacties krijg je dan veel van mensen
heb pas wel ontdekt dat mijn ponytje van 1.40 even rond is als een paard van 160+ oepss xD 
:

Jodieee schreef:nou uhm dan ga ik maar een vraagje stellenmisschien dat daar nog wat discussie uit komt xD
wie rijden er allemaal met hun pony's tussen de paarden op wedstrijdwelk niveau hoe groot is je pony,, blabla
enz.
ben wel nieuwsgierig naar,, en wat voor reacties krijg je dan veel van mensen
Pony is 1.20, en ik ben nu B+11 tussen de paarden. Volgend weekend staat mijn L1 debuut op het programma, dus ik ben benieuwd hoe dat gaat.
Ach, ik kan er wel om lachen
Isapaardje schreef:Dit (hieronder) kan natuurlijk niet:
Mijn partner met zijn 1.89 op onze shetlander van 1.01 m.

Isapaardje schreef:Dus doen we dat zo:
Hoewel we hier ook regelmatig commentaar op kregen van voorbijgangers dat dit toch echt belachelijk is; zo'n kleine pony voor zo'n grote wagen en dan nog met 2 volwassenen erop ook
Mooie wagen! neinie schreef:Pony kijkt er ook zo vrolijk bij
Met zadel zit ik als een huis, maar zonder glibber ik alle kanten op. Scheelt wel dat de grond niet zo ver weg is
neinie schreef:Ik heb laatst ook weer eens ritje zonder zadel gemaakt (lekker warm met die kou), maar ik blijf het doodeng vindenMet zadel zit ik als een huis, maar zonder glibber ik alle kanten op. Scheelt wel dat de grond niet zo ver weg is
![]()
Vroeger reed ik het liefste alle paarden zonder zadel, maar ik merk nu toch wel dat ik flink wat houteriger en voorzichtiger ben geworden
Citaat:Jij hebt ook een shetlander X dartmooor![]()
Altijd grappig om ze met elkaar te kunnen vergelijken. Die van jou is wel iets steviger, maar meteen ook een stukje groter. Leuke pony
Jodieee schreef:trouwens is dat jouw ponyvolgens mij heb ik hem al wel zien langskomen op bokt in tekeningen enz.? kan dat kloppen?
vindt het echt een geweldig beest met die enorme bles! om verliefd op te worden

Saul schreef:En wat blijft lodewijk toch een topper he, hij heeft veel weg van zn vader vind ik!
.
). Ik heb ooit een kleine haflinger gereden en bij een buitenritje gingen we wat stammetjes springen. Alleen wel even vergeten dat de mijne de kleinste was van de groep en ik de grootste, op een gegeven moment een sprong die groter was dan mijn pony zelf en mijn beugelgaatjes zaten niet op springstand. Pony sprong er super overheen, alleen bleef ik met mijn voeten haken
, gelukkig bleef ik zitten en is er niets gebeurd maar sindsdien heb ik niet meer echt gesprongen en zal het zeker met een kleine pony ook nooit meer doen
.
. Hij is gewoon echt vierkant. Ik heb nu een barefoot (shetty
) en hij moet gewoon de allerbreedste fork hebben, pommels zijn er niet eens in zijn maat, en die is nu dan nog net aan, als hij wat meer spieren krijgt ben ik bang dat ook die te krap zal worden
.melsh schreef:En Lodewijk, ik ben fan van Lodewijk!
capopjekop schreef:Ik ben fan van Lodewijks zijn hoofdIk vind zijn aftekening zooo stoer
.
.
.
.
. Erg leuke pony ook
.Jodieee schreef:ik zat even te kijken dit is een discussie forum xD waar zijn de discussies xD pony-ruiters zijn veel te eensgezind xD
.Suus__ schreef:Ik rij nu een Connemara van gok ik 1,45m en ik ben 1,64 en weeg ook niet veel, dus kan prima.
. Je rijd imo pas op een kleine pony/paard als deze minimaal 30cm kleiner is dan dat je zelf bent
.
neinie schreef:Ik heb laatst ook weer eens ritje zonder zadel gemaakt (lekker warm met die kou), maar ik blijf het doodeng vindenMet zadel zit ik als een huis, maar zonder glibber ik alle kanten op. Scheelt wel dat de grond niet zo ver weg is
![]()
Vroeger reed ik het liefste alle paarden zonder zadel, maar ik merk nu toch wel dat ik flink wat houteriger en voorzichtiger ben geworden
. op het asvalt en sindsdien kan ik dus niks meer, bleek na een paar maanden twee hernia's te hebben en ben daar vorige maand aan geopereerd.
.
. neinie schreef:Citaat:Jij hebt ook een shetlander X dartmooor![]()
Wat leukAltijd grappig om ze met elkaar te kunnen vergelijken. Die van jou is wel iets steviger, maar meteen ook een stukje groter. Leuke pony
![]()
De dochter van djoeka hier op bokt heeft ook een shet x dartmoor gehad. Hier lijkt mijn pony echt heel erg op. (Behalve dat die van haar bont
was en een stukje kleiner)