Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
KiWiKo schreef:in de praktijk clinic wil ik professor en fabersmid een M proef foutloos zien rijden
en dan vraag ik niet veel, ik had voor de Z2 kunnen gaan![]()
en dan wil ik graag dat ze hun eigen losrijden en proef bekommentariseren achteraf aan de hand van de opgenomen beelden al dan niet in slow motion
KiWiKo schreef:heee, ik heb niet een grote bek over de gevestigde orde........... hunnie wel.........
laten hunnie een M proef zien correct gereden.......... dan laat ik een z2 proef correct gereden zien op een gewoon bitje zonder sporen :)
modie schreef:KiWiKo schreef:is geen probleem
Dank je wel.
Nog een deelnemer aan de praktijk-clinic.
Ik hoop, dat meerdere mensen zich op gaan geven.
Aan de andere deelnemers van de voorbespreking.. Hoeveel praktijk-deelnemers kunnen er gaan deelnemen?
Iemand een suggestie hierover?
Jannepauli schreef:Mag ik nog een bespreekpunt aanbrengen voor de agenda van de aanstaande demo-praktijkdag? Er is inmiddels al zo veel zin en onzin geschreven over "de juiste schouder binnenwaarts".. die zou ik op de praktijkdag graag dan ook volgens het boekje gedemonstreerd zien.
Ik kan helaas niet met paard komen - die is te ziek en door een scheur in mijn meniscus die binnenkort geopereerd gaat worden, kan ik ook niet even op andermans paard klimmen. Maar die befaamde SB wil ik graag zien.